Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ekle og grusomme filmer, som allikevel gjør inntrykk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 11:15   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ekle og grusomme filmer, som allikevel gjør inntrykk

Jeg ser mye på grøssere, skrekkfilmer og thrillere. Jo eklere jo bedre. Men så er det jo også filmer som grenser til det perverse og ekstreme, som mange velger å styre unna. De to filmene jeg nevner nå er jo 2 filmer som ikke alle og enhver ville sett. På en måte var det nesten litt flaut å leie dem.

Jeg så Hostel da den kom. Det er jo ikke en film man kan kalle god. Det er jo horribel film. Jeg fatter ikke at mennesker kan torturere andre mennesker på den måten. Jeg måtte også se Hostel part 2. Den var like ekkel og tragisk.

Jeg er nokså sikker på at det finnes slike syke mennesker i virkeligheten også. Der man kan kjøpe andre mennesker som er kidnappet, for så å torturere dem og drepe dem. Jeg tror ikke dette skjer kun på film. Derfor gjorde filmen inntrykk på meg. Mange mennesker forsvinner jo årlig, uten at de dukker opp igjen. Det er jo mange som tjener penger på de mest groteske måter.

Har dere sett noen filmer som er direkte ekle og grusomme, men som allikevel har gjort inntrykk?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.