|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kjenner du noen FP'ere IRL? | |||
| Ja |
|
198 | 82,16% |
| Nei |
|
37 | 15,35% |
| Ønsker å bli kjent med noen/fler |
|
70 | 29,05% |
| Ønsker ikke bli kjent med noen |
|
8 | 3,32% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?KJenner ingen.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg har møtt en del etterhvert. Og likt alle. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Det gjør jeg. |
|
|
|
#5 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Ja, et par kjenner jeg godt, noen kjenner jeg litt, noen vet jeg bare hvem er.
Sist redigert av Crimina : 15-11-09 kl 14:40. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Kjenner én veldig godt. Min kjære alfaCharlie.
|
|
|
#7 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg forstår følelsene til 007, men synes Skilpadda har et fornuftig resonnement.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?
Jeg forstår også at mange kan mislike tanken på å bli gjenkjent. Jeg synes likevel ikke man er forpliktet til å fortelle om det dersom man kjenner igjen noen.
|
|
|
#9 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Skjønner det Surre.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg har fått noen gode venner fra NM-tiden. En av dem er blitt min bestevenninne! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Har møtt noen, vet av noen mer enn andre, og kjenner noen. Var litt mer på treff tidligere og sånt, og noen vet jeg av fra barnehagen o.l. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Fordi at jeg siar at jeg hadde blitt eitrende forbanna om det var meg? Hva skal jeg si da? At jeg synes det hadde vært pittelitt leit at noen gjenkjente meg uten å gi seg til kjenne? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Jeg synes det er en veldig dramatisk reaksjon å bli eitrende forbanna over en slik bagatell, og å synes det er råttent gjort, ja. Synes du ikke jeg skulle si det, når det faktisk er sannheten at jeg synes det?
|
|
|
#14 |
|
© All rights reserved
|
For all del. :raus: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Det gjør ikke meg noe at du er dramatisk, altså. :kozemoze: Jeg synes bare av og til det er greit å gjøre det klart at hva "FP-reglene" sier og hva "agenten" sier ikke nødvendigvis er det samme. Så ikke folk blir unødvendig skremt og bekymret, liksom.
|
|
|
#18 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Har veldig respekt for agenten, men det er mer pga avataren hennes tror jeg ...
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Ikke som jeg vet om. Ingen som har gjort seg til kjenne iallefall. |
|
![]() |
|
|