|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Jeg husker fortsatt hvor grusomt det var at voksne lo av meg om jeg var kjempesliten, trøtt eller noe gikk meg i mot. Det skal jo ikke så mye til før det føles som om hele verden går imot et lite barn. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Det er ikke i alle situasjoner man vil ha et kamera i trynet, det bør nok respekteres. Men når man plutselig sovnet på "feil" sted - synes ikke det er så rart at foreldrene foreviget det. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Jeg liker Lille*My.
|
|
|
#85 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Det har jeg intet behov for, for jeg er nemlig en mor som ikke er interessert i å påføre sine barn mulige traumer med vel vitende vilje.
|
|
|
#86 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?
Jeg tror jeg er svært interessert i det.
|
|
|
#87 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Gjør det du, så får du mer oksygen rundt i blodet og klarer å tenke klarere.
|
|
|
#88 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#89 |
|
Fola Blakken
|
Åh, en av de.
|
|
|
|
#91 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Flat i bakhodet kan komme av flere årsaker, men en vanlig grunn er vel at de har ligget mesteparten av de første månedene på rygg med pute mellom beina pga hoftedysplasi. Helt utenom temaet, selvfølgelig, men...
|
|
|
#92 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Ååå nei.... Ikke på dette forumet også... |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva? |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Aktiv
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Helt utrolig så mange "perfekte mødre" det er her, som aldri ville torturert barna sine eller filmet\tatt bilder av barna i snodige situasjoner. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
saftig
|
Hvor var det vi snakket om perfekte vs dårlige mødre igjen?
|
|
|
#96 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#97 |
|
Bedreviter
|
Å, spar meg. Ikke enda et "du tror du er så perfekt fordi du lar være å gjøre noe dumt som jeg ville gjort". |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Protonterapeut
|
Kaller du meg en dårlig mor!
|
|
|
#99 |
|
Aktiv
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?nei,jeg kaller meg selv for dårlig mor som faktisk kan le av snodige situasjoner som evt. barna mine gir. jeg synes det er helt forferdelig å kalle en gåstol for tortur instrument, Deres mødre kan hende har satt dere nedi en sånn stol. Jeg har ikke gåstol til mine barn,men jeg vil ikke kalle de som evt. har det for torturister.Det synes jeg er stygt gjort.Og jeg tror heller ikke at noen er så ondskapsfull som dere utrykker de for å være fordi de filmer barna sine. De fleste på vår jord er glade i sine barn og vil de vell, og da synes jeg det blir for ille og slenge dritt om de fordi de tok ett bilde eller filmet. Sånn som det hørest ut for meg så er dere perfekt siden dere ALDRI kunne tenkt dere å være så ondskapsfull mot deres barn.. |
|
|
|
![]() |
|
|