Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du sminke?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du sminke?
Hver dag. 127 62,87%
Av og til. 40 19,80%
Bare til fest. 24 11,88%
Aldri. 7 3,47%
Jeg er gutt, og bruker seff ikke sminke. 3 1,49%
Dustepoll/annet. 1 0,50%
Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 22:20   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du sminke?

Øyekatarr og munnsår gjorde vel kanskje ikke heller underverker for utseendet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:22   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hver dag, men bare mascara.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:24   #3
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare mascara. Burde brukt foundation av noe slag, for huden min er ikke noe særlig, men jeg orker ikke sminke meg så mye. Litt lat, kanskje.

Gammel 30-11-09, 22:44   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

svarte hver dag, men det er en sannhet med visse modifikasjoner. Jeg må alltid ha lit sminke når jeg skal på jobb (litt foundation, mascara og lipgloss). I helgene bare om jeg skal noe spesielt (en tur på butikken regnes ikke her som spesielt)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:58   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til.

Når jeg skal på jobb eller ut på noe brukes foundation, litt øyeskygge, mascara og kanskje litt mer. Hvis jeg skal være hjemme, ut på butikken, vandre rundt i nabolaget eller lignende er jeg ikke så nøye på det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:00   #6
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker ikke sminke hver dag. Svarte "av og til", men nå som jeg går hjemme og dasser i fødselspermisjon, kunne jeg nok glatt ha svart "kun til fest". Jeg sminker meg som regel når jeg skal på jobb, da. Litt mineralfoundation, en lys øyeskygge, litt mineralblush og mascara.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:35   #7
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av og til.

Jeg ser absolutt bedre ut med sminke, men det er ikke alltid jeg gidder.

Når jeg sminker meg bruker jeg dagkrem med litt farge, mascara og lipgloss. Til fest tar jeg gjerne på øyenskygge og kajal i tillegg.

Gammel 01-12-09, 16:14   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett har jeg på meg i allefall mascara. Unntaket er om jeg vet jeg skal loffe hjemme uten å få besøk, da kan jeg droppe det.

På vinteren bruker jeg foundation, men ikke om sommeren. Er heldig og har fin hud som ikke trenger foundation så lenge jeg har litt farge.

Har permanent eyeliner og det hjelper stort, er veldig glad for den investeringen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:25   #9
Mirr
Nybegynner

Mirr sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mirr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg krysset av på hver dag. Jeg bruker bare kajal og maskara de dagene jeg skal på jobb, er jeg hjemme hender det jeg lar være.

Mirr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:29   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sminker meg hver dag, og nå er den fine fargen min borte så det er tid for å finne frem litt foundation også. Ellers er det bare mascara og rouge.

Gammel 04-12-09, 18:32   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er altfor lat til å gidde styre med å sminke meg hver dag. Sminke bruker jeg derfor bare til fest - og jeg fester ikke ofte.

Gammel 04-12-09, 23:01   #12
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maskara og foundation, samt noen ganger lipgloss hvis jeg skal ut blant folk. Skal jeg jobbe hjemme, på trening eller daffe rundt i joggedress hjemme eller være på hytta, bruker jeg ingenting.

Trener på å bruke øyeskygge til fest, etter FP-sminkekurset vi hadde for litt siden.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 23:43   #13
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Hver dag, så sant jeg ikke er syk og bor i sofaen da.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 23:52   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten hver dag. Alltid på jobb og ellers ute blant folk. Ikke alltid jeg gidder å bruke hvis jeg ikke har tenkt meg noe som helst sted, men som regel har jeg noe på.
Bruker: Foundation, eyeliner, mascara og lip-gloss. (Hvis jeg finner den.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 22:53   #15
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Hver dag!

Gammel 07-12-09, 11:40   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ikke noe??
alltid mascara!!

og event litt pudder...eyeliner og øyeskygge om tiden strekker til!
Bare når jeg er syk at jeg dropper sminke....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 12:21   #17
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker ikke sminke i hverdagen, selv ikke på jobb. Mye grunnet at jeg sliter med eksem i ansiktet noe som gjør huden veldig ømfintlig for sminke. Jeg pleier derimot å ta det igjen i fullt monn når jeg skal på fest o.l, syns det er litt ekstra stas å dolle seg opp når man gjør det så sjelden.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:02   #18
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg bruker ikke sminke i hverdagen, selv ikke på jobb. Mye grunnet at jeg sliter med eksem i ansiktet noe som gjør huden veldig ømfintlig for sminke. Jeg pleier derimot å ta det igjen i fullt monn når jeg skal på fest o.l, syns det er litt ekstra stas å dolle seg opp når man gjør det så sjelden.

Har du prøvd mineralsminke? Det kan hende at det virker for deg på tross av eksemet.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 09-12-09 kl 14:28.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 08:47   #19
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Har du prøvd mineralsminke? Det kan hende at det virker for deg på tross av eksemet.

Nei har ikke prøvd ut mineralsminke, men har tenkt på det lenge.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:09   #20
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Stort sett kun til fest. En sjelden gang i blant kan jeg sminke meg før jobb, da tar jeg på mascara og kanskje en ørliten dash blush.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.