|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din? | |||
Aldri |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 18,57% |
Et par ganger |
125 | 59,52% |
Innom ofte |
46 | 21,90% |
Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom et par ganger, men bare i embeds medfør. (Begge jobber innen skoleverket). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?På nåværende arbeidssted har mannen min aldri vært innom, bare utenfor. På den gamle arbeidsplassen min som er i samme firma var mannen innom stadig vekk siden firmaet hans jobbet for vårt firma eller han hadde andre ærend innom og det lå på veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jeg svarte innom ofte, men det er jo fordi jeg jobber i samme barnehage som vi har barna i, hadde det ikke vært for det, ville jeg nok ikke sett han der så veldig ofte.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Vi jobber i samme bygg, og spiser lunsj sammen innimellom. Han har vært innom kontorlokalene våre også, men stort sett bare for å hente nøkler eller lignende i resepsjonen fordi jeg ikke er tilgjengelig. Jeg har vært innom hans jobb mange ganger, og kjenner alle som jobber der.
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, han har vært innom for å hente eller levere ting og tang noen ganger. Jeg er sjeldnere på hans jobb, for det er så langt utenfor allfarvei.
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Har vrt innom og levert ting et par ganger.
![]() |
#8 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært med inn på Office'n min (vårt.. deler med 7-8 andre), men aldri inne på klasserommet eller lærerværelset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom noen få ganger, og jeg har jobbet der i over 10 år.
![]() |
#11 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nei, det har han ikke. Muligens fordi jeg jobber 11 mil unna hjemmet og det ikke bare er å "svippe" innom. Men altså, jeg har jo hjemmekontor 4 dager i uken så teknisk sett skulle jeg vel svart ja også siden jobben min da er hjemme. :forvirret:
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?:-) Siden jeg jobber i barnehage og snuppa er i min, så er mannen der nesten hver eneste dag og henter eller leverer henne. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nå er jeg student, og mannen min har hittil ikke vært innom skolen. Men da jeg jobbet hendte det at han kom innom, eller at vi stakk innom der og handlet i permisjonen min (jobbet i bokhandel).
![]() |
#14 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nei, men eg er innom hans støtt og stadig.
![]() |
![]() |
#15 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, veldig ofte. Mini går jo i samme bhg som jeg jobber i, så av og til henter han før jeg er ferdig på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|