|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din? | |||
| Aldri |
|
39 | 18,57% |
| Et par ganger |
|
125 | 59,52% |
| Innom ofte |
|
46 | 21,90% |
| Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, han har vært innom for å hente eller levere ting og tang noen ganger. Jeg er sjeldnere på hans jobb, for det er så langt utenfor allfarvei.
|
|
|
|
#82 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nei ikke på min nåværende jobb. Jobber et stykke unna der vi bor så det er ikke bare å stikke innom liksom. Men han var på alle mine tidligere jobber. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vert utenfor. Har bare jobbet der i 2mnd da. På gamle jobben var han innom noen ganger. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Har vrt innom og levert ting et par ganger.
|
|
|
#85 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?
Og her.
|
|
|
|
#86 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært med inn på Office'n min (vårt.. deler med 7-8 andre), men aldri inne på klasserommet eller lærerværelset. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Har vært innom et par ganger og hentet meg. Jobber et stykke unna, ellers hadde det vel skjedd oftere. Jeg har aldri vært på jobben hans, men barna har vært der da |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, men ingen alternativer var gode. En del mer enn et par ganger, men laaangt fra ofte. Jeg har jobbet der i 9 1/2 år. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom noen få ganger, og jeg har jobbet der i over 10 år.
|
|
|
#91 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nei, det har han ikke. Muligens fordi jeg jobber 11 mil unna hjemmet og det ikke bare er å "svippe" innom. Men altså, jeg har jo hjemmekontor 4 dager i uken så teknisk sett skulle jeg vel svart ja også siden jobben min da er hjemme. :forvirret:
|
|
|
#92 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?:-) Siden jeg jobber i barnehage og snuppa er i min, så er mannen der nesten hver eneste dag og henter eller leverer henne. :-) |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Quiet, please
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nå er jeg student, og mannen min har hittil ikke vært innom skolen. Men da jeg jobbet hendte det at han kom innom, eller at vi stakk innom der og handlet i permisjonen min (jobbet i bokhandel).
|
|
|
#94 |
|
Ferdiglada
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nei, men eg er innom hans støtt og stadig.
|
|
|
|
#95 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, veldig ofte. Mini går jo i samme bhg som jeg jobber i, så av og til henter han før jeg er ferdig på jobb. |
|
|
|
![]() |
|
|