Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har samboer/ektefelle vært på jobben din?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din?
Aldri 39 18,57%
Et par ganger 125 59,52%
Innom ofte 46 21,90%
Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 21:29   #1
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?

Altså, Mett tar jo t-banen titt og ofte.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:33   #2
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Han har vært innom et par ganger, men bare i embeds medfør. (Begge jobber innen skoleverket).

Jeg har vært mye på hans jobb, men det er først og fremst fordi datteren vår går på samme skole.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:37   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På nåværende arbeidssted har mannen min aldri vært innom, bare utenfor. På den gamle arbeidsplassen min som er i samme firma var mannen innom stadig vekk siden firmaet hans jobbet for vårt firma eller han hadde andre ærend innom og det lå på veien.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:38   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte innom ofte, men det er jo fordi jeg jobber i samme barnehage som vi har barna i, hadde det ikke vært for det, ville jeg nok ikke sett han der så veldig ofte.

Gammel 13-12-09, 21:41   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi jobber i samme bygg, og spiser lunsj sammen innimellom. Han har vært innom kontorlokalene våre også, men stort sett bare for å hente nøkler eller lignende i resepsjonen fordi jeg ikke er tilgjengelig. Jeg har vært innom hans jobb mange ganger, og kjenner alle som jobber der.

Fordi vi jobber i samme bransje, ville vi aldri sendt den andre alene til hverandres kontorer utenom arbeidstid. Det kunne fort blitt slått hardt ned på.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:45   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, han har vært innom for å hente eller levere ting og tang noen ganger. Jeg er sjeldnere på hans jobb, for det er så langt utenfor allfarvei.

Gammel 14-12-09, 11:59   #7
Linda79
Fullverdig medlem

Linda79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Linda79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har vrt innom og levert ting et par ganger.

Gammel 19-12-09, 20:59   #8
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Han har vært med inn på Office'n min (vårt.. deler med 7-8 andre), men aldri inne på klasserommet eller lærerværelset.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 00:08   #9
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Han har vært innom noen få ganger, og jeg har jobbet der i over 10 år.
Jeg har vært ofte på hans jobb.

Gammel 20-12-09, 00:49   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ehm ja. Ofte. Jeg har hjemmekontor 5 dager i uken.

Gammel 22-12-09, 23:19   #11
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har han ikke. Muligens fordi jeg jobber 11 mil unna hjemmet og det ikke bare er å "svippe" innom. Men altså, jeg har jo hjemmekontor 4 dager i uken så teknisk sett skulle jeg vel svart ja også siden jobben min da er hjemme. :forvirret:

Gammel 22-12-09, 23:20   #12
trudeluttan
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
trudeluttan har et hav av muligheter foran seg
Standard

:-) Siden jeg jobber i barnehage og snuppa er i min, så er mannen der nesten hver eneste dag og henter eller leverer henne. :-)

trudeluttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:11   #13
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg student, og mannen min har hittil ikke vært innom skolen. Men da jeg jobbet hendte det at han kom innom, eller at vi stakk innom der og handlet i permisjonen min (jobbet i bokhandel).

Gammel 26-12-09, 20:48   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men eg er innom hans støtt og stadig.

Gammel 26-12-09, 21:27   #15
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Ja, veldig ofte. Mini går jo i samme bhg som jeg jobber i, så av og til henter han før jeg er ferdig på jobb.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.