Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dere impulsshoppere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 12:15   #81
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Er dere impulsshoppere?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg klarer, KLARER bare ikke å bruke over en tusenlapp på sko altså.

Det har jeg klart nå for første gang tror jeg. Brukte 1400 på et par ullforde vanntette støvler etter å ha kommet på jobb med med kalde, våte føtter en gang for mye. En som er så lite glad i kulda som meg trenger varme klær. Neste kjøp blir en varm, lang jakke. Bare finne en først.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 19:20   #82
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg brukte å være en impulsshopper, som kjøpte ting bare fordi det var billig, gjerne uten å prøve først. Men jeg har innsett at det er bedre å heller kjøpe noe jeg trenger, som har den funksjonen jeg er ute etter, og så får det heller koste litt mer om det gjør det. Det blir mindre bruk-og-kast (eller ligg i skapet og gi videre) på den måten, og det er både til mindre frustrasjon for meg og bedre for miljøet.

Nå har jeg noen plagg i skapet som jeg ikke har fått brukt så mye, eller i det hele tatt, men det er fordi jeg har vært gravid to ganger de siste årene, og kroppen min har forandret seg litt. Det som var pent like før jeg ble gravid er ikke nødvendigvis like pent nå, om jeg i det hele får det på meg.

For ikke å snakke om den fantastiske designtunikaen jeg kjøpte for å ha på julebord når jeg var gravid, og så ble julebordet avlyst.

Gammel 14-12-09, 21:16   #83
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja......men ikke DYRE ting!!
Kan vere at det er salg og 50/75% avslag... det blir likevel ikke dyrt. En genser over kr 500 kr er uaktuelt å kjøpe, uansett merke eller hva. Har faktisk aldri kjøpt en genser som koster mer er 299! Bruker ellers ikke masse penger på noe som bare blir hengendes/ståendes i skapet, og omtrent aldri anledning til å bruke.

Sist redigert av ItsOnlyMe : 14-12-09 kl 21:21.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.