|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hvor mye bruker du og din famile på sommerferien? | |||
Under 10.000 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 26,50% |
10.000-20.000 |
21 | 17,95% |
20.000-30.000 |
13 | 11,11% |
30.000 og oppover. |
52 | 44,44% |
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?
Eller man leier hus i stedet for hotellrom |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Vi har brukt over 30, men vanligvis ligger vi mellom 10. og 20.000. Vi gjør jo ikke det samme hver sommer. Norgesferie blir billigere enn utenlandstur, som regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Altså, når jeg skriver hva vi bruker på sommerferie har jeg regnet med transport, overnatting, mat og shopping. Det er jo det sommerferien faktisk koster og ikke bare hva transport og overnatting koster.
![]() |
#84 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?30 og oppover. Da betaler vi der vi bor, reise, mat og noe av shoppingen som måtte forekomme.
![]() |
#85 |
Glamorøs
|
Ja det er sånn jeg regner det også.
![]() |
#86 |
© All rights reserved
|
Jeg regner aldri ut totalsummen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Vi bruker mye penger på reising, opplevelser og ferier, det er det vi stort sett bruker penger på. Det går sikkert 30K på en sommerferie for oss 3, ja.
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Det kommer helt an på hva vi gjør i ferien. Sitter vi på hytten til foreldrene mine blir det billig ferie. Reiser vi utenlands bruker vi mer, men vi også bruker billige billetter og leier lite fancy leiligheter og sånt. Ungene er små og billige i drift (is og pommes frites og sånt er lov i ferier...) og det blir lite fest og nattklubber på familieferier gitt. Likevel klarte vi å svi av godt med penger i Spania poolside på formiddagene i fjor - men jeg syntes dog det var rimelig ferie.
![]() |
![]() |
#91 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Reiser man utenlands er det da slettes ikke vanskelig å bruke mer enn 30 k inkl. lommepenger. I hvertfall ikke når to uker til sydenland koster rundt 25 lapper for 4 personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Det kommer jo helt ann på hva vi gjør i ferien. Er vi på hytta, koster det ikke mer enn hva vi ville ha brukt på mat og drikke hjemme. Men reiser vi til "syden" drar summen seg kjapt opp i 30-40.000 inkl. lommepenger.
![]() |
#93 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?Vi bruker 30-40 000.- og da er alt innkludert. Drar til Spania/ Hellas to uker + en del små turer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|