|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medBon Jovi? han er jo så spinkel.. hmm
Terroristen 25.03.09 ![]() Sist redigert av Hilda : 14-12-09 kl 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Off the map.
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medTja, jeg tror ikke jeg ville ha valgt en kjent person. Skulle jeg da ha stått i skyggen hans for alltid?
![]() |
#83 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Neida, du kunne utnyttet situasjonen å gjort deg selv kjent. Og har du noe talent så kunne du sikkert fådt det gjennom.
![]() |
#84 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medHey, her blir jo alle jeg tenkte på tatt etterhvert jo! Jeg tenkte først på Johnny Depp, men jeg tror faktisk han er litt for alternativ for meg. Så tenkte jeg på Jonas Gahr Støre, men han tok jo Missa. Så tenkte jeg på Jamie Oliver, men så tok dere jo han også!
Men akk, så kjedelig da!
![]() |
#85 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Ikke jeg heller, men jeg tror jeg hadde dødd av kjedsomhet.
![]() |
#86 |
guru advisor
|
Oh yes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medMå bare legge til en disclaimer her, ser jeg:
![]() |
#89 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med:forumtrillrund:
![]() |
#90 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medVelge en annen mann!? En kjent mann?!
![]() |
#91 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medÅh, Gerard Butler. :sikle: |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medJeg tror jeg går for han her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medRupert Everett |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medFor evig og alltid:
![]() |
#97 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medKanskje Trond Espen Semb, eller Wentworth Miller (selv om jeg er overbevist om at han er homofil), eller kanskje aller mest Caleb Followill. Og Clive Owen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Viser tenner
|
Når jeg tenker meg litt om, så er jeg jo gift med denne mannen allerede ...
![]() |
#99 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med< ===
![]() |
#100 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medErik Solbakken i barne tv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|