Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 14:07   #81
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Bon Jovi? han er jo så spinkel.. hmm

Jeg tror jeg vil ha Robert Pattinson kanskje så kan jeg få han til å spille Edward nesten hver kvled!

Eller kanskje Gerard Butler

Liker litt "oldiser" jeg.
Hadde ikke spilt noen rolle om han ikke dugde til noe. Kan sitte å glo på han i stede for å snakke med han

Sist redigert av Hilda : 14-12-09 kl 15:19.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:12   #82
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg tror ikke jeg ville ha valgt en kjent person. Skulle jeg da ha stått i skyggen hans for alltid?

Gammel 14-12-09, 14:17   #83
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Tja, jeg tror ikke jeg ville ha valgt en kjent person. Skulle jeg da ha stått i skyggen hans for alltid?

Neida, du kunne utnyttet situasjonen å gjort deg selv kjent. Og har du noe talent så kunne du sikkert fådt det gjennom.
Eller fådt deg platekontrakt, for det finnes nokk av folk som har fådt det, som vell egentlig ikke kan synge, bare fordi de er "rampelys personer",
som Linni meister

Gammel 14-12-09, 14:23   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, her blir jo alle jeg tenkte på tatt etterhvert jo! Jeg tenkte først på Johnny Depp, men jeg tror faktisk han er litt for alternativ for meg. Så tenkte jeg på Jonas Gahr Støre, men han tok jo Missa. Så tenkte jeg på Jamie Oliver, men så tok dere jo han også!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Fran Healy i Travis virker tvers igjennom god.

Men akk, så kjedelig da!

Så jeg tror jeg velger meg John Cusack, faktisk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:39   #85
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg kan ikke dele livet med en politiker. Han hadde kommet til å dødd på seg av kjedsomhet.

Ikke jeg heller, men jeg tror jeg hadde dødd av kjedsomhet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:08   #86
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg har blitt litt svak for Will Smith i det siste.

Oh yes. Han virker som en god partner og familiefar, har humor og glød, og i tillegg serhan ut som en evig 17-åring.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:10   #87
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må bare legge til en disclaimer her, ser jeg:

ANDRE må gjerne like gamliser, altså. Men jeg gjør det visst ikke. På DEN måten, mener jeg. Liker dem best rundt 35, jeg, og det verste er at det har holdt seg stabilt en stund... Håper det justerer seg litt med årene.

Gammel 14-12-09, 15:40   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:fniser av Polyanna:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:42   #89
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:forumtrillrund:

Gammel 14-12-09, 16:00   #90
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velge en annen mann!? En kjent mann?!

Hmmm, hvis jeg bare skulle gått etter utseende så måtte det blitt Robbie-gutten :sikle:. Men jeg tror muligens jeg hadde tilta ganske fort, jeg takler ikke ustabile mannfolk med rusproblemer. Tror jeg (null RL erfaring).

I går knegget jeg meg gjennom The whole nine yards, og fikk akutt lyst på Bruce Willis. Han er bare Usannsynlig SexyTM og så morsom i tillegg . Men så er det jo den filmen noen år gammel, og jeg sånn aldersmessig på linje med Polyanna merker jeg. Sånn rundt 35 år er i grunnen en grei alder .

En politiker ville jeg ikke hatt. Jeg liker handling, ikke snakk. Erfaring har vel vist at politikere er myyye flinkere til det sistnevnte . Så Tom Waits ble nevnt. Seriøst?? Fyren må vel være det mest introverte som finnes?

Hvem?? Hvem?!

Gammel 14-12-09, 16:40   #91
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Åh, Gerard Butler. :sikle:

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 16:46   #92
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

Åh, Gerard Butler. :sikle:

mhmmm

Gammel 14-12-09, 17:00   #93
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg går for han her:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:10   #94
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Rupert Everett

Han virker veldig sympatisk.
Og ja, han er homse. Men, vi skal shoppe, skravle og besøke Madonna. Og hvis nøden blir stor, skal jeg være bittelittegranna utro. Tror han forstår det.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:16   #95
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Bono
Eller Jonas Garhr Støre.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 18:30   #96
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

For evig og alltid:
.. men altså, uten barten... urk. Brad Pitt altså, om noen var i tvil.

Gammel 14-12-09, 18:32   #97
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje Trond Espen Semb, eller Wentworth Miller (selv om jeg er overbevist om at han er homofil), eller kanskje aller mest Caleb Followill. Og Clive Owen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 18:38   #98
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg ville gjerne hatt en mann med intellektet til Jonas G. Støre, sangstemmen og melankolien til Sivert Høyem, kroppen til Kristian Kjelling, humoren, latteren og sjarmen til Will Smith og glimtet i øye og luggen til Patric Dempsey.

:storforlangende:

Når jeg tenker meg litt om, så er jeg jo gift med denne mannen allerede ...

Gammel 14-12-09, 18:39   #99
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

< ===

Gammel 14-12-09, 18:45   #100
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Erik Solbakken i barne tv

Vedlagte bilder
Filtype: jpg erik-s.jpg (58,1 KB, 2 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.