|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Tror jeg har brukt ca 5000 kr, har ikke så stor familie så vi slipper ganske billig unna egentlig, oldeforeldre og besteforeldre får enkle gaver laget av barna bare, de trenger jo ikke noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg har vokst opp med svært nøkterne julegaver og en virkelighet veldig langt unna den Safran beskriver. Selvfølgelig er jeg ikke for hemningsløs shopping av dyre og unødvendige gaver uten tanke bak. Men har man mange barn og stor familie så går tusenlappene fort uansett. Jeg har ikke regnet ut totalbeløpet i år, men det kan godt hende at det ville blitt sett på som kvalmende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?
Amen! Vi har i flere år kjøpt mat (spekeskinke, røkelaks etc.) til moren min, rett og slett fordi hun ikke har råd til noe ekstragavant selv.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?
Dette synes jeg er flott! Her har svigers god råd og vel så det, men ikke helse. Så vi baker og koker og gir stor boks med hjemmelagde kaker og julegodt. Dette setter de stor pris på- fordi de selv ikke har mulighet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Vi er nøkterne i år. Og har ikke så mange å kjøpe til. Men likevel over 6000,-
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Når jeg tenker meg om gir jeg ikke likt eller rettferdig til noen gitt. Jeg gir noe de har lyst på eller trenger, om det så er hjemmelagd og "gratis", uten å tenke over om det blir "for billig". Nøkterne gaver, stort sett. Foreldrene mine bruker mye mer penger på gaver til oss, også pengegaver, men det blir litt annerledes - og ofte for å "jevne ut" det de evt. har gitt en av de andre ila året så det skal være rettferdig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Uten å ha summert alt for hardt, så vet jeg at vi har brukt for mye på julegaver! Fra neste jul skal jeg gjøre som jeg alltid har gjort tidligere år, startet å kjøpe gaver i januar!
|
![]() |
|
|