|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Ja, jeg savner Drømmehagen - ikke for egen del som sådan, men fordi ungene liker det så godt, spesielt Bråkebøtta. Tid med Drømmehagen har vært velsignet, ungene roer seg ned og storkoser seg, godt for både liten og stor ...så jo, jeg savner det vel egentlig for egen del også!
|
|
|
#3 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Nei vi så sjelden på Drømmehagen. Vi har tiden 18.00 som avslapning og barne tv. Etterpå er det kveldsmat og så legging. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Vi savner Drømmehagen. Heldigvis har vi fått en dvd i gave en gang. Minsten elsker drømmehagen og største elsker Dora. Jeg synes begge deler er sånn passe irriterende å høre på, men når jeg ser innlevelsen må jeg bare skru på filteret jeg også.
|
|
|
#5 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Ingen her i huset vil savne Drømmehagen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?Guttungen er takk og lov ikke i målgruppa, så Drømmehagen savner jeg slett ikke.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Drømmehagen kommer igjen 11. jan 10.30 på nrk super. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Savner dere Drømmehagen?
Jepp, men det er jo en heller lite gjennomtenkt sendetid - det er jo en serie med fokus på å legge seg, så det blir liksom litt feil ...dessuten forsvinner muligheten til å roe seg ned før leggetid!
|
|
|
#12 |
|
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hørt at det skal finnes andre måter å roe barna før leggetid.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg ser jo at jeg uttrykket meg noe klønete her, jeg mente selvsagt at muligheten til å roe ned med Drømmehagen før leggetid forsvinner ...for oss, vi har ikke opptaker.
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Amazon.com og play.com har dvd (men de er engelsk). Tror jeg så noe på finn også her forleden..? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Nei, helt greit å bytte litt på. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hvor: østfold
Sv: Savner dere Drømmehagen?Jeg HATER Drømmehagen, jeg synes det er skummelt -hohoene eller hva!"#€%& de ekkle fuglene med disonanse lyder heter får Gorgon Vaktmester til å virke like snill og uutholdelig koselig som Trond Viggo og Vibeke Sæters illegitime kjærlighetsbarn.
00 04 10 Sist redigert av era : 06-01-10 kl 22:19. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Ikke engang 3-åringen her i huset vil savne den. Serien har aldri fenget noen av barna. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner dere Drømmehagen?Har kjøpt dvd med Drømmehagen og minsten ble kjempefornøyd!
|
|
|
#20 |
|
Multitaskingmaniac
|
|
![]() |
|
|