Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?
20-30 - Blond 12 5,17%
30-40 - Blond 14 6,03%
40-50 - blond 2 0,86%
20-30 - brunhåret 45 19,40%
30-40 - brunhåret 36 15,52%
40-50 - brunhåret 2 0,86%
20-30 - rødhåret 2 0,86%
30-40 - rødhåret 3 1,29%
40-50 - rødhåret 1 0,43%
20-30 - sorthåret 2 0,86%
30-40 - sorthåret 0 0%
40-50 - sorthåret 0 0%
Har ikke fått grått hår ennå (spesifiser alder) 111 47,84%
Dustepoll 2 0,86%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 14:04   #81
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?

Jeg fikk mitt første gråe hår jeg var 21 år. Jeg er brunette. Da var det bare et hårstrå som var grått - eller rettere sagt kritthvitt. Jeg har i dag, 33 år gammel, en stripe på 1-2 cm i luggen som er grå, hvis jeg ikke farger det. Jeg synes jeg er for ung til å ha grått hår nå, så jeg prøver å farge det før stripen blir for synlig, men er ikke hysterisk med det.

Gammel 30-01-10, 14:23   #82
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er lysblond og ingen grå hår som jeg kan se. 35 år.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 14:24   #83
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen grå hår enda, selv om frisøren min leter iherdig hver gang jeg er der. Jeg er 43 år og har mørkbrunt hår.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 14:30   #84
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke, siden jeg tar vekk alt sammen jevnlig.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 16:00   #85
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk eller oppdaget? Jeg oppdaget de første da jeg var ca 38, men jeg kan ha hatt dem i mange år før den tid, for alt det jeg vet. :farger det ofte:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 18:55   #86
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg er vel mørk blond,har akkurat oppdaget noe som ligner på grå hår et par steder..men har lyse striper,så de kamuflerer de nok.Men lever i håpet om at det bare er misslykkede striper som ser gråe ut...er 37.

Gammel 30-01-10, 19:01   #87
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Mørk blond, 28 år, foreløpig ingen grå hår så vidt jeg kan se.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 19:24   #88
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er snart 39 og har ikke noen grå hår. Jeg har store håp om å forbli slik lenge, min mor er også rødhåret og har ennå ikke fått grått hår i en alder av 64. Hun har fått mindre rødfarge med årene da, og det får sikkert jeg også.

Gammel 30-01-10, 19:29   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var gravid med førstemann, 33-ish. Jeg har den kjedelige brune fargen frisøren kaller ask, og har farget håret siden jeg var i tenårene. Nå skulle jeg veldig gjerne latt være og beholdt den kjedelige ask-fargen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 19:33   #90
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Jeg er 32 år og brunhåret. Ingen grå hår i syne.

Min farmor ble ikke grå før nærmere 70, så jeg håper dette er arvelig.

Gammel 30-01-10, 19:34   #91
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

36 år, blondt hår uten noe grått i.

Gammel 30-01-10, 20:05   #92
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er blond, 25 år og har ikke sett noen grå hår enda. Pappa (blond) var nok hvertfall 45 og mamma (brunette) var rundt 40 da de fikk sine første, så jeg håper på 15 år til uten. Søsteren min har brunt hår og hun oppdaget sine fleste grå da hun var 32 tror jeg ( men vi har ikke samme far da).

Mannen har brunt hår og var 35 år da han oppdaget sine første, han er 38 og har veldig få enda.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:12   #93
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?

Jeg fant 3 grå hår for noen mnd siden, da var jeg nesten 35. jeg er brunhåra.
Håper jeg ligner foreldre og besteforeldre, de ble seint grå i håret.

Gammel 30-01-10, 22:24   #94
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

27-åring med blond hår her. For ett par måneder siden studerte jeg meg i det nyinnkjøpte flotte speilet vårt, og hva så jeg der? Jo, ett grått hår! For å være sikker så nappet jeg det ut for å se på nært hold. De har formert seg for jeg fant plutselig ett til. Merkelig nok er håret farget brunt nå.

Gammel 30-01-10, 22:41   #95
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaget vel mitt første for 5-6 år siden når jeg var rundt 37, men det er først det siste året jeg har funnet mer enn et enkeltstående hår.

Hårfarge er lit vanskeligere jeg var vel blond en gang så da er jeg vel mere brunhåret.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 22:45   #96
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg er 27 år med brunt hår, og har enda ikke fått grått hår. Sambo like gamel med svart hår, og han fikk grått hår for tre år siden

Gammel 30-01-10, 22:46   #97
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Ingen gråe hår i mitt mørkebrune hår og jeg er 36 år.

Gammel 30-01-10, 22:58   #98
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk de første grå hårene da jeg var i midten av 20-årene. Kommuneblond hårfarge.

Gammel 30-01-10, 23:24   #99
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

31 år, mørk brun og ikke fått mitt første grå hår ennå. Regner med det ikke er så langt unna for mamma var tidlig ute med grått hår. Mannen er 40 og har hatt litt grått i sidene de siste årene.

Gammel 30-01-10, 23:26   #100
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte svare dustepoll, for jeg har mørkebrunt hår og fant mitt første grå hår rundt 16 år. :snøft:

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.