|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår? | |||
| 20-30 - Blond |
|
12 | 5,17% |
| 30-40 - Blond |
|
14 | 6,03% |
| 40-50 - blond |
|
2 | 0,86% |
| 20-30 - brunhåret |
|
45 | 19,40% |
| 30-40 - brunhåret |
|
36 | 15,52% |
| 40-50 - brunhåret |
|
2 | 0,86% |
| 20-30 - rødhåret |
|
2 | 0,86% |
| 30-40 - rødhåret |
|
3 | 1,29% |
| 40-50 - rødhåret |
|
1 | 0,43% |
| 20-30 - sorthåret |
|
2 | 0,86% |
| 30-40 - sorthåret |
|
0 | 0% |
| 40-50 - sorthåret |
|
0 | 0% |
| Har ikke fått grått hår ennå (spesifiser alder) |
|
111 | 47,84% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,86% |
| Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg fikk mitt første gråe hår jeg var 21 år. Jeg er brunette. Da var det bare et hårstrå som var grått - eller rettere sagt kritthvitt.
|
|
|
#82 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg er lysblond og ingen grå hår som jeg kan se. 35 år.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Ingen grå hår enda, selv om frisøren min leter iherdig hver gang jeg er der. Jeg er 43 år og har mørkbrunt hår. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg er vel mørk blond,har akkurat oppdaget noe som ligner på grå hår et par steder..men har lyse striper,så de kamuflerer de nok.Men lever i håpet om at det bare er misslykkede striper som ser gråe ut...er 37.
|
|
|
|
#88 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg er snart 39 og har ikke noen grå hår. Jeg har store håp om å forbli slik lenge, min mor er også rødhåret og har ennå ikke fått grått hår i en alder av 64. Hun har fått mindre rødfarge med årene da, og det får sikkert jeg også.
|
|
|
#89 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Da jeg var gravid med førstemann, 33-ish. Jeg har den kjedelige brune fargen frisøren kaller ask, og har farget håret siden jeg var i tenårene. Nå skulle jeg veldig gjerne latt være og beholdt den kjedelige ask-fargen.
|
|
|
#90 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg er 32 år og brunhåret. Ingen grå hår i syne.
|
|
|
|
#91 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?36 år, blondt hår uten noe grått i.
|
|
|
#92 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første, grå hår?Jeg er blond, 25 år og har ikke sett noen grå hår enda. Pappa (blond) var nok hvertfall 45 og mamma (brunette) var rundt 40 da de fikk sine første, så jeg håper på 15 år til uten. Søsteren min har brunt hår og hun oppdaget sine fleste grå da hun var 32 tror jeg ( men vi har ikke samme far da).
|
|
|
#93 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg fant 3 grå hår for noen mnd siden, da var jeg nesten 35. jeg er brunhåra.
|
|
|
#94 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?27-åring med blond hår her. For ett par måneder siden studerte jeg meg i det nyinnkjøpte flotte speilet vårt, og hva så jeg der? Jo, ett grått hår! For å være sikker så nappet jeg det ut for å se på nært hold.
|
|
|
#95 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg oppdaget vel mitt første for 5-6 år siden når jeg var rundt 37, men det er først det siste året jeg har funnet mer enn et enkeltstående hår. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg er 27 år med brunt hår, og har enda ikke fått grått hår. Sambo like gamel med svart hår, og han fikk grått hår for tre år siden
|
|
|
#98 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg fikk de første grå hårene da jeg var i midten av 20-årene. Kommuneblond hårfarge.
|
|
|
|
#99 |
|
snur
|
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?31 år, mørk brun og ikke fått mitt første grå hår ennå. Regner med det ikke er så langt unna for mamma var tidlig ute med grått hår. Mannen er 40 og har hatt litt grått i sidene de siste årene.
|
|
|
#100 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Poll: Hvor gammel var du da du fikk dine første grå hår?Jeg måtte svare dustepoll, for jeg har mørkebrunt hår og fant mitt første grå hår rundt 16 år. :snøft:
|
![]() |
|
|