Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere gode på å lyge og å være falske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 20:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?

Jamen man kan jo være fullstendig ærlig selv om man manipulerer. Det er da det er mest effektivt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:56   #2
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Tror jeg har litt å lære der.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:06   #3
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Standard

Eksempel der det hadde vært kjekt å vært bedre på å være falsk:

-Når noen som gjør noe du reagerer på mot deg, og istedenfor å reagere så er det mens det egentlig bare er bedre å smilende jatte med, med tanke på fremtidig forhold med dette mennesket. Det kan jo gjelde både partner, familie, naboer og andre du har forhold til.
-Evne til å smiske med noen om det egentlig gagner en selv. (der sliter jeg maks)

Og greit å hatt bedre evne til lyge i slike:

-For å kanskje virke litt bedre i forskjellige situasjoner. Komme bedre ut av det.

Gammel 30-01-10, 21:51   #4
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

-Når noen som gjør noe du reagerer på mot deg, og istedenfor å reagere så er det mens det egentlig bare er bedre å smilende jatte med, med tanke på fremtidig forhold med dette mennesket. Det kan jo gjelde både partner, familie, naboer og andre du har forhold til.
-Evne til å smiske med noen om det egentlig gagner en selv. (der sliter jeg maks)

-For å kanskje virke litt bedre i forskjellige situasjoner. Komme bedre ut av det.

Noen med tips om hvordan en kan begynne å klare slikt?

(Det er ingen ond hensikt her altså.)

Gammel 30-01-10, 23:25   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-Når noen som gjør noe du reagerer på mot deg, og istedenfor å reagere så er det mens det egentlig bare er bedre å smilende jatte med, med tanke på fremtidig forhold med dette mennesket.

Noen med tips om hvordan en kan begynne å klare slikt?

Nei, jeg forstod faktisk ikke setningen en gang, så hvordan du skal greie å gjøre noe sånt, det aner jeg ikke.

Gammel 30-01-10, 23:27   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det høres ut som om du tar deg veldig nær av småting som sies og gjøres. Dersom du føler at det blir veldig personlig og sårt, blir det selvsagt vanskelig å la det ligge. Jeg ville derfor først og fremst spurt meg selv i alle slike situasjoner: "Hvor alvorlig er egentlig dette?" Det er klart det finnes ting som man ikke skal overse og møte med et smil, men alle disse småtingene de aller fleste av oss opplever hele tiden, må man lære seg å tåle. Har man hud nok til å la det prelle av, klarer man definitivt å smile og blåse i det. Man ser at det var en dustekommentar midt i en opphetet diskusjon eller en ubetenksom handling, i stedet for å ta det veldig personlig. Og man lar det passere med et smil, fordi man ser at det ikke gagner noen å gjøre noe annet.

Sist redigert av Hasselnøtt : 30-01-10 kl 23:58.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:10   #7
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*var vist i feil tråd..

Sist redigert av turi : 30-01-10 kl 21:17.
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:10   #8
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ei veninne, hun juger hele tiden. Om alt! Ting som overhode ikke er noe å juge over. Jeg vet mange ganger ikke hvorfor jeg er en trofast veninne mot henne. Men samtidig så har hun alltid vært slik, hun har jugd så lenge jeg har kjent henne. Og jeg har lært meg å "sile ut" og lukke ørene for en god del av det hun sier.

Jeg kommer vel med en hvit løgn i ny og ne jeg også, men det går i den "være hyggelig retningen".

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:19   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå sier du ting jeg ikke har sagt igjen. Kan du vennligst slutte å legge ord i munnen på meg! Ikke et sted har jeg sagt noe om at noen ikke er verdt å omgås!

Gammel 30-01-10, 21:54   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Falskhet, manipulering og løgn kommer naturlig for meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 22:01   #11
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner meg selv igjen i det Kirsebær skriver. Jeg er ikke falsk og løgnaktig, men god på å lese de situasjonene jeg befinner meg i, mener jeg nå selv da.

Gammel 31-01-10, 10:39   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om jeg er totalt non-empatisk i tillegg til å være falsk og løgnaktig, men jeg bryr meg virkelig ikke nok om andre folks briller og hårsveiser til å føle hardt for å sable det. Hvis jeg er med noen ut og handler, er jeg ærlig, men da vet jeg jo at jeg er med pga. min rådgivning. Ellers er det bare snakk om å følge nok med til å legge merke til at noe er nytt, og det er så vidt innenfor min sosiale kompetanse. Det er virkelig sjelden jeg tenker at ting er veldig lite kledelig. Det er i tilfelle ungjenter på byen, og de vil ikke ha min mening.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.