Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å snyte seg ut i lufta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 22:19   #81
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å snyte seg ut i lufta

Jeg er ikke sånn veldig nærtagende på sånt, men jeg reagerte da en eller annen serverte ei real spyttklyse på t-banestasjonen på Jernbanetorget. På en måte er det jo utendørs-ish, men det er jo ikke det allikevel. Kommer ikke noe regn og skyller vekk det.

Gammel 31-01-10, 22:21   #82
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Fantastisk tråd...
:skadet av min families ekstremt dårlige humor:

Men seriøst, hvordan finner dere blader som er store nok til å snyte seg i, midtvinters??

Man røsker jo selvsagt bare opp ei mus fra nærmeste hi og bruker pelsen. Ærlig talt, ser du ikke på Bear Grylls, eller Monsen og disse gutta?

Gammel 31-01-10, 22:31   #83
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man røsker jo selvsagt bare opp ei mus fra nærmeste hi og bruker pelsen. Ærlig talt, ser du ikke på Bear Grylls, eller Monsen og disse gutta?

bare enda mer!

:ser bilder i hodet mitt av Lars om røsker tak i musa til Trine, fordi han bare må snyte seg litt:

Gammel 31-01-10, 22:32   #84
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ar faktisk prøvd, men greier ikke få helt styringen på det. Endte opp meg snørr i hele trynet

Gammel 31-01-10, 22:43   #85
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort det mange ganger i dag ...

Men det er heldigvis ikke noe som jeg pleier å gjøre og det var vel sikkert 25 år siden sist (og da ved lignende anledning). Jeg har løpt halvmaraton og nesen var snufsete (mest på grunn av veldig høy luftfuktighet, tror jeg) og jeg hadde ikke med noe å tørke den med. Jeg kunne ikke bare la det renne heller og jeg var neppe interessert i å stå i dokø bare for å få fatt i litt papir når tiden gikk.

Jeg har kun lest HI, men ellers så er det noe jeg misliker veldig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 00:29   #86
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Snyting ut av nesa, samt spytting ute blant andre folk, er noe av det kvalmeste jeg ser..jeg blir skikkelig uvel av det. Hvis folk absolutt må gjøre det, så bør de vente til de er et sted hvor det ikke står andre i nærheten.

Husker da jeg jobbet i hjemmesykepleien og delte ut medisiner til pasienter som hadde tuberkulose,- at det var snakk om at den spyttingen var et problem pga smittespredning.

Gammel 01-02-10, 10:49   #87
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Embs da, tenk om det ble hengende noen snørrpartikler igjen i luften som landet på neste skiløper som kom forbi.

Det kan ikke være det verste, det er tross alt ute i friluft!

Men i den forbindelse lurer jeg på om noen vet hvor mange bæsjepartikler som henger igjen på badet etter et dobesøk? Det er MANGE! Tenk på alle tannbørstene som står under to meter fra toalettet! Jeg synes personlig at dette er værre enn å snyte seg ut i lufta.

Dette temaet ble tatt opp i pausen på jobb en dag. Flere hadde sett et program om dette, og det er faktisk ganske ekkelt. Men jeg har fortsatt tannbørsten på badet hvor vår eneste do også befinner seg. Og jeg tenker stadig på hvor lite syk jeg faktisk er, så det kan umulig ha skadet mitt imunforsvar

Men fortsatt ekkelt å tenke på.............

Gammel 01-02-10, 10:56   #88
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gjør ikke, syns det er mildt sagt disgusting og kvalmende.

Gammel 01-02-10, 11:04   #89
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Har aldri prøvd og håper jeg slipper. Hater slim og gørr og har stort sett alltid en eller annen type papir som kan brukes i nøden.
Jeg snyter meg heller aldri sammen med andre, om jeg trenger å få tømt nesa går jeg på do eller ut av rommet.

Gammel 01-02-10, 11:06   #90
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tror aldri jeg har sett noen gjøre dette på andre steder enn i skog og mark. Gjør det selv i skog og mark, men ikke ellers. Aldri tenkt på dette som ekkelt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:15   #91
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snyter folk seg ut i lufta? Det har jeg ikke fått med meg. Har forståelse for at folk som trimmer ute i skog og mark kan finne på det, om de ikke har noe æ tørke seg med for hånden.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:42   #92
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Jeg synest det er sikkelig kvalmt!!
Har ikke sett kvinfolk gjøre det, men mannfolk..

minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 15:18   #93
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Det gjør jeg glatt hvis jeg jogger eller er på skitur eller noe lignende. Men jeg unngår å gjøre det i andres påsyn, det ser jo ikke spesielt lekkert ut. "Motbydelig" synes jeg dog er å overdrive, det finnes mange ting som er mye mer motbydelig.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.