|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Off the map.
|
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaJeg er ikke sånn veldig nærtagende på sånt, men jeg reagerte da en eller annen serverte ei real spyttklyse på t-banestasjonen på Jernbanetorget. På en måte er det jo utendørs-ish, men det er jo ikke det allikevel. Kommer ikke noe regn og skyller vekk det.
![]() |
#82 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å snyte seg ut i lufta
![]() |
#83 |
Stabilt ustabil...
|
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaJeg har gjort det mange ganger i dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaSnyting ut av nesa, samt spytting ute blant andre folk, er noe av det kvalmeste jeg ser..jeg blir skikkelig uvel av det. Hvis folk absolutt må gjøre det, så bør de vente til de er et sted hvor det ikke står andre i nærheten.
![]() |
#87 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Det kan ikke være det verste, det er tross alt ute i friluft!
![]() |
#89 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaHar aldri prøvd og håper jeg slipper. Hater slim og gørr og har stort sett alltid en eller annen type papir som kan brukes i nøden.
![]() |
#90 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaTror aldri jeg har sett noen gjøre dette på andre steder enn i skog og mark. Gjør det selv i skog og mark, men ikke ellers. Aldri tenkt på dette som ekkelt.
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaSnyter folk seg ut i lufta? Det har jeg ikke fått med meg. Har forståelse for at folk som trimmer ute i skog og mark kan finne på det, om de ikke har noe æ tørke seg med for hånden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaJeg synest det er sikkelig kvalmt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snyte seg ut i luftaDet gjør jeg glatt hvis jeg jogger eller er på skitur eller noe lignende. Men jeg unngår å gjøre det i andres påsyn, det ser jo ikke spesielt lekkert ut. "Motbydelig" synes jeg dog er å overdrive, det finnes mange ting som er mye mer motbydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|