Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bæsjer du på jobb?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Bæsjer du på jobb
Ja 205 81,67%
Nei 46 18,33%
Deltakere: 251. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 22:11   #81
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæsjer du på jobb?

Gale, gale mennesker. Jeg bæsjer når jeg må bæsje, enkelt og greit.

Når det er sagt, unngår jeg doen på jobb som best jeg kan, fordi min luktofobiske kollega fullstendig går bananas og sprayer med flere luftfriskere med jevne mellomrom hele dagen, i frykt for at hun av vanvare skal få et viff av bæsjelukt...

Gammel 01-02-10, 22:15   #82
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Nei, jeg har ikke jobb for øyeblikket.

Gammel 01-02-10, 22:19   #83
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Jeg er ikke redd for lukten, men for at kollegaen min skal høre meg. Og når jeg tisser passer jeg på at det ikke sildrer høyt. :deler:

Jeg pleier ofte å ta papir nedi doen før jeg tisser sånn at det ikke skal lage lyd. :deler også:

Gammel 01-02-10, 22:26   #84
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Surre: noen må kanskje gjøre noe med kostholdet sitt...Hvis du må spyle stumpen etter et dobesøk er det ikke helt ok, er det vel? Og ta av alt? Terapiiii, terapiiiii :synger:

Det er nok ikke behov for spyling som er det største problemet. Men terapi, ja. :gale mannen:

Gammel 01-02-10, 23:03   #85
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bæsjer på jobb, ja. Doen er rett ved der jeg sitter, faktisk, så jeg vet at det høres når man er på do. Det plaget meg i starten, men nå bryr jeg med mindre. Å holde meg er ikke noe alternativ.

Femtenåringen min, derimot, bæsjer bare hjemme. Særingen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:09   #86
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Lesestoff er viktig. Ellers blir det jo fort kjedelig. Ei saa peittää.

Ha ha, min sjelefrend. Den teksten har jeg også lest noen ganger på "gjestedoen" hos mine foreldre.

Jeg har ingen problemer overhodet med å bærsje på jobb, kjøpesenter, hyttetur, hos venner, you name it.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:18   #87
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, men jeg liker det ikke.

Gammel 01-02-10, 23:24   #88
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Går når jeg må. Ser egentlig helst at mannen gjør det på jobb, også. Han er der halve døgnet, kan han ikke belaste dem med konsekvensene?

Akkurat det jeg skulle si.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:25   #89
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noen år siden var kroppen min "programmert" til å holde seg mellom åtte og fire - ikke fordi jeg var redd kolleger skulle finne ut at jeg var som andre folk men fordi doen var i en iskald og kjip kjeller så der var jeg rett og slett ikke dersom jeg kunne unngå det. Og det kunne jeg jo.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ok, jeg tar ikke med meg lesestoff, passer på å trekke ned fort for å unngå lukt,

Jamen, er ikke dette et av de grunnleggende prinsipper ved water closet, at ting ikke lukter gjennom vann? Det hjelper jo ikke da å trekke fort ned, lukten sprer seg vel i løpet av tiden mellom rompa og splæsjet i do?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:30   #90
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bæsjer når jeg må. Så enkelt er det. Da får det heller bare lukte.

mhm

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 00:07   #91
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sjelden. Jeg går når jeg må, ingen sperrer eller fobier. Men kroppen min er tilfeldigvis innstilt til andre tider og det er ikke jobbtiden, bare sånn helt tilfeldigvis.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 00:57   #92
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg visste ikke at det gikk an å kontrollere, så, ja, noen ganger.

Det kan kontrolleres til en viss grense, men den grensa er ikke langt unna vanligvis

For en tid siden så var jeg og spiste en bedre lunch på et kjøpesenter her. En lunch jeg vet setter fart i sakene hos meg, og på vei ut så kjente jeg at jeg burde.

Men, siden jeg var på vei ut til bilen, og det var ti minutter å kjøre hjem, så valgte jeg å gå for det. or joda; selv om jeg ikke bryr meg om hvor jeg går på do, så foretrekker jeg hjemme, så lenge det er et alternativ. Og hallo...ti minutter, det er jo ikke noe.

Vel, det var et dumt valg. Det er vel den lengste og verste bilturen på ti minutter jeg noen sinne har hatt. På det verste så vurderte jeg å benytte meg at offroadegenskapene på bilen og bare hoppe til skogs...

Men jeg kom meg da hjem, og i det jeg slenger bilen inn i gårdsplassen her så ringer selvfølgelig mannen fra jobb... Jeg tar telefonen, men alt jeg klarer er å klynke frem at han må ringe meg om noen minutter, for jeg MÅ inn, og det NÅ... Jeg krøp vel mer og mindre opp trappa her.

Jeg måtte ned og parkere skikkelig etterpå, for bilen sto på tvers i gården her

Så det å kontrollere dette over tid, det tror jeg ikke noe på

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 01:40   #93
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ja, det gjør jeg.
Jeg bæsjer og om jeg er på besøk hos noen ol.

Gammel 02-02-10, 01:43   #94
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må man så må man, og jeg må ganske ofte, så ja jeg bæsjet på jobb da jeg jobbet. Å gå å holde seg var aldri et alternativ, selv om jeg sikkert hadde klart det om jeg måtte. Men det måtte jeg jo ikke - det var jo do der .

Gammel 02-02-10, 07:23   #95
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, er så stresset på jobb. Jeg er heldigvis ganske regelmessig, så jeg gjør det hver morgen. :deler:

Gammel 02-02-10, 08:16   #96
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det der være manneting. Definitivt. Hvorfor i all verden skal bæsjing ta særlig mer en 30 sek? Er alle menn kronisk opstiperte?

30 sekunder? Heldige du, jeg blir ofte sittende endel lenger enn det ja (og jeg har aldri noensinne hatt forstoppelse). Men jeg liker å lese på do. Mannen er avhengig da, og jeg tror det er en typisk manneting som du sier, men jeg leser også på do når jeg er hjemme. Eller hos andre om det ligger blader der. Men jeg er ikke som mannen min, som febrilsk løper rundt i panikk her i stua for å lete etter bøker eller blader når han må på do.

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Ja, det gjør jeg.
Jeg bæsjer og om jeg er på besøk hos noen ol.

Samme her. Jeg tenker jo litt på lukta da, men det er helst bare når jeg har spist noe usunt det lukter særlig ille. Dessuten har man da vindu på toalettet. Vi hadde det ikke før, jeg er sjeleglad vi har det nå altså.

Gammel 02-02-10, 08:59   #97
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har doskrekk.

Jeg går ikke på nummer 2 andre steder enn hjemme. Tisse kan jeg gjøre til nød hos familie og venner.

Jeg tisser ikke på bensinstasjondoer, eller utedoer. Hytteturer uten innlagt do og vann er derfor uaktuelt for meg.

Jeg har hatt denne angsten så lenge jeg kan huske. Og jeg tror det er fordi vi bodde i et gammelt hus da jeg var 5-6 år. Midlertidig mens det nye huset ble bygget. Og det gamle huset hadde kun utedo. 50 meter unna huset. Jeg synes det var helt forferdelig å gå ut på do i mørket.

Jeg kan ikke sitte på do på kjøpesentere osv, der andre kan høre at jeg er på. Slike toalett på rekke og rad uten adskilte rom. De gangnene jeg har hatt jenta mi med, hun som sitter i rullestol, så har jeg jo hatt god grunn til å bruke handicaptoalettet.

Så jeg har litt spesielt forhold til det å gå på do ja. Men kan ikke noe for det.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 09:01   #98
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

30 sekunder? Heldige du, jeg blir ofte sittende endel lenger enn det ja (og jeg har aldri noensinne hatt forstoppelse). Men jeg liker å lese på do. Mannen er avhengig da, og jeg tror det er en typisk manneting som du sier, men jeg leser også på do når jeg er hjemme.

Jeg liker også å lese, men foretrekker å gjøre det uten drittlukten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 09:04   #99
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, selvfølgelig. Mannen derimot gjør det bare om nøden er svært stor...

Gammel 02-02-10, 10:18   #100
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jada, bæsjer når jeg må.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.