Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 22:24   #81
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Jeg bruker ikke papir på setet, tar på doringen hvis jeg må legge den ned, tar på dørhåndtaket på vei ut av båsen, men bruker papirhåndkle eller ermet på genseren til å åpne alle dører ut fra toalettet med etter at jeg har vasket hendene.

Jeg er mye mer redd for bakterier på dørhåndtak enn på doringer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:32   #82
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gjør som Teofelia. Ikke papir på setet, men nøye med håndhygienen etterpå. Helt til jeg er ute av rommet.

Gammel 01-02-10, 22:32   #83
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter rett på ringen. Tørker kanskje av det med papir - sånn just in case. Vil anse meg som særdels frisk og ubesudlet hva toalettbakterier angår.

Forøvrig så har jeg stått hockey på noen skikkelig ekle doringer i latinamerika - slike myke, fylt med skumgummi hvor skaitrekket hadde fått huller i histen og pisten...

Gammel 01-02-10, 22:43   #84
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg tørker av ringen, stort sett, men har jeg hastverk er det rett på sak!

Gammel 01-02-10, 22:43   #85
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt idioti driver jeg ikke med, nei.

Gammel 01-02-10, 22:43   #86
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg sitter rett på ringen. Tørker kanskje av det med papir - sånn just in case. Vil anse meg som særdels frisk og ubesudlet hva toalettbakterier angår.

Forøvrig så har jeg stått hockey på noen skikkelig ekle doringer i latinamerika - slike myke, fylt med skumgummi hvor skaitrekket hadde fått huller i histen og pisten...

Da jeg leste fikk jeg noen skikkelig ekle flashbacks fra åttitallet og rosa plysjdoringtrekk og dolokktrekk.

Jeg var en gang på besøk på et knallrosa bad hvor også plysjen på doringen stod i stil med det ellers rosa interiøret. Fytti så misunnelig jeg var... dengang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:46   #87
Left
Passiv

Standard

Jeg holdt også på slik før, riktignok uten å ta på ringen, men det er ikke alltid så lett å dandere OG få satt seg uten at det detter av.
Nå har jeg alltid enten antiseptiske våtservietter eller sprit med meg i veska, så det er ingen aktuell problemstilling lenger. Skulle jeg mot all formodning ikke ha noe for hånden, er det bare å ta et tørkepapir med såpe og vann på, og tørke av før man setter seg.

Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:49   #88
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nå har jeg alltid enten antiseptiske våtservietter eller sprit med meg i veska,

Pleier jeg også å ha tilgjengelig. Dog er jeg veldig fornøyd med tiltaket til enkelte offentlige bygg, at de har hengt desinfeksjonmaskiner rundt på strategiske plasser.

Gammel 01-02-10, 22:53   #89
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er opplært til å legge papir på ringen, men i motsetning til mye annet fra barndommen min, var det ikke angstskapende, altså. Da synes jeg det er mer creepy med alle antibacflaskene som folk driver og skvetter med ustanselig.

Som voksen har jeg droppet det etter å ha lært at det ikke er nødvendig. Deilig å slippe.

Gammel 01-02-10, 22:53   #90
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dosetet reint og tørt ut, setter jeg meg ned, og tenker ikke mer over det. Ser det litt møkkete eller vått, ja så står jeg i hockey. Gidder ikke styre med å bruke en halv dorull bare for å få satt meg.

Gammel 01-02-10, 22:54   #91
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Hmm hva skjedde med den tissetraken som ble lansert? Dette må jo være noe for de med doringfobi.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:59   #92
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Da jeg leste fikk jeg noen skikkelig ekle flashbacks fra åttitallet og rosa plysjdoringtrekk og dolokktrekk.

Jeg var en gang på besøk på et knallrosa bad hvor også plysjen på doringen stod i stil med det ellers rosa interiøret. Fytti så misunnelig jeg var... dengang.

Fikk meg til å tenke på et bilde som min bror sendte meg fra sin forrige leilighet på Filipinene. Her har vaskehjelpen nettopp rengjort. Ikke rosa, men.. Sjekk det da!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg August 27_007.jpg (188,5 KB, 82 visninger)
Gammel 01-02-10, 23:01   #93
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig Tove!

Det finnes altså dolokktrekk fremdeles.

Gammel 01-02-10, 23:02   #94
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Herlig Tove!

Det finnes altså dolokktrekk fremdeles.

Der hvertfall, men sjekk for trekket sitter da!

Gammel 01-02-10, 23:08   #95
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Der hvertfall, men sjekk for trekket sitter da!

Det la jeg ikke merke til da jeg kikket på det første gangen nei.

Gammel 01-02-10, 23:20   #96
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Urin er jo sterilt.
Jeg legger på dopapir jeg også, om jeg har måttet tørke vekk flekker altså, men det er ikke noen saklig grunn til det egentlig.

Jeg gjør det også på den måte, men når jeg likevel ikke vet om den foran meg har gjort det samme, og den foran osv....

Jeg syntes bare det er ekkelt å vite at jeg muligens sitter på et sete innsmurt i urin.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:21   #97
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk meg til å tenke på et bilde som min bror sendte meg fra sin forrige leilighet på Filipinene. Her har vaskehjelpen nettopp rengjort. Ikke rosa, men.. Sjekk det da!

Skal ikke plysjen sitte på lokket da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:22   #98
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tørker av hvis doen ser skitten ut, og er den veldig ekkel, står jeg i hockey. Men stort sett bare setter jeg meg rett ned.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:30   #99
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skal ikke plysjen sitte på lokket da?

Jo, nettopp! Det var derfor det var litt morsomt. Litt vanskelig å tisse med den der over ringen. Det går vel, men kanskje ikke så hygienisk, og slett ikke morsomt for nestemann.

Gammel 01-02-10, 23:32   #100
Guava

Guava sin avatar

Standard

Jo, nettopp! Det var derfor det var litt morsomt. Litt vanskelig å tisse med den der over ringen. Det går vel, men kanskje ikke så hygienisk, og slett ikke morsomt for nestemann.

Kanskje det er tiltenkt "angst for å gi fra seg lyd når det tisses"-folket som jeg fikk lært litt om i den andre tråden i kveld?

Svar

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.