|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett? | |||
Ja, prøver å dandere som best jeg kan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 22,94% |
Jeg står i hockey |
25 | 11,47% |
Jeg holder ikke på med sånt tull |
135 | 61,93% |
Annet |
8 | 3,67% |
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg bruker ikke papir på setet, tar på doringen hvis jeg må legge den ned, tar på dørhåndtaket på vei ut av båsen, men bruker papirhåndkle eller ermet på genseren til å åpne alle dører ut fra toalettet med etter at jeg har vasket hendene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg gjør som Teofelia. Ikke papir på setet, men nøye med håndhygienen etterpå. Helt til jeg er ute av rommet.
![]() |
#83 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg sitter rett på ringen. Tørker kanskje av det med papir - sånn just in case. Vil anse meg som særdels frisk og ubesudlet hva toalettbakterier angår.
![]() |
#86 |
|
![]() Sv: Å sitte på dopapir
Da jeg leste fikk jeg noen skikkelig ekle flashbacks fra åttitallet og rosa plysjdoringtrekk og dolokktrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Passiv
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg holdt også på slik før, riktignok uten å ta på ringen, men det er ikke alltid så lett å dandere OG få satt seg uten at det detter av. |
![]() |
![]() |
#88 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Pleier jeg også å ha tilgjengelig. Dog er jeg veldig fornøyd med tiltaket til enkelte offentlige bygg, at de har hengt desinfeksjonmaskiner rundt på strategiske plasser.
![]() |
#89 |
By the Sea
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg er opplært til å legge papir på ringen, men i motsetning til mye annet fra barndommen min, var det ikke angstskapende, altså. Da synes jeg det er mer creepy med alle antibacflaskene som folk driver og skvetter med ustanselig.
![]() |
#90 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirSer dosetet reint og tørt ut, setter jeg meg ned, og tenker ikke mer over det. Ser det litt møkkete eller vått, ja så står jeg i hockey. Gidder ikke styre med å bruke en halv dorull bare for å få satt meg.
![]() |
#92 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fikk meg til å tenke på et bilde som min bror sendte meg fra sin forrige leilighet på Filipinene. Her har vaskehjelpen nettopp rengjort. Ikke rosa, men.. Sjekk det da!
![]() |
#96 |
Pauset
|
Jeg gjør det også på den måte, men når jeg likevel ikke vet om den foran meg har gjort det samme, og den foran osv.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Textrovert
|
![]() Sv: Å sitte på dopapirJeg tørker av hvis doen ser skitten ut, og er den veldig ekkel, står jeg i hockey. Men stort sett bare setter jeg meg rett ned.
![]() |
#99 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, nettopp! Det var derfor det var litt morsomt. Litt vanskelig å tisse med den der over ringen. Det går vel, men kanskje ikke så hygienisk, og slett ikke morsomt for nestemann.
![]() |
#100 |
|
Kanskje det er tiltenkt "angst for å gi fra seg lyd når det tisses"-folket som jeg fikk lært litt om i den andre tråden i kveld? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hysteri, papirifisere, papirifisering |
|
|