|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)
Nei, bomull er jo vaskbart så det går nok bra. Du skal ha Paris eller Muskat, det garnet du nevner er sånn midt imellom dem, spør i butikken. Muskat er et bedre garn, men det er tynnere. Da blir spøkelset mindre, og du må også ha mindre heklenål.
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
Kan du bare gi meg en handleliste over hva jeg må ha sånn nøyaktig? :ber med tynn stemme:
![]() |
#83 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Jeg må dessverre melde avbud.
![]() |
#84 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå kan jeg egentlig ikke hekle noe særlig. Men spør i butikken, de vet.
![]() |
#85 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)Tusen takk for et veldig hyggelig treff med gooooood sjokolade!
![]() |
#87 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)I like måte, det var så hyggelig å møte dere, og takk for all hjelp og støtte underveis. Nå ser jeg at jeg må rekke opp hele den lille spøkelsesrumpa siden jeg har greid å lage meg altfor mange masker, men lover å legge ut bilder av prosessen og ferdig resultat.
![]() |
|
|