|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Newsweek og Morgenbladet, hvis det teller. Før i tiden leste jeg også Empire og Q, men nå har Noen sluttet å kjøpe det. Hmfp. Etter at jeg sluttet å gi det i gave, omtrent.
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg var også litt kjapp; Obosbladet, Framtiden i våre hender, Fjell og Vidde og det lokale Bergen DNT-bladet, mannens fagforeningsblad, Handel og Kontor, Ren Mat (medlemsblad for OIKOS), Venstre Om, NAF-bladet, Huseieren (selv om jeg misliker Peter Batta).
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Kamille - fortsetter neppe når neste giro kommer, er lei
![]() |
#5 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Leser de fagtidskriftene som detter ned i postkassen, og er et resultat av mitt medlemskap i div. fagforeninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Teknisk ukeblad og Tekna (via faggforeningen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Mim, det minner meg på at du må lese en artikkel av journalist Anne Viken i Klassekampen forrige uke, fredag tror jeg. Hun mener nemlig at alle på landet vet at økomat bare er juks, og at alle som bor i byen er økofjols som kun angriper hennes person, ikke saken. Hun er en skikkelig sjarmerende journalist som tydeligvis vet lite om kildehenvisninger.
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Også vil jeg tipse dere som abbonerer på norske ukeblader av forskjellig typer om å ringe kundeservice når ny regning kommer, si at dere synes det blir for dyrt å beholde abonnementet og vips så tryller de frem en ny pris til dere! Funker hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Hesteliv og Wendy for kosens skyld.
![]() |
![]() |
#10 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg låner kk av mora mi, for det er omtrent det mest avanserte jeg klarer å lese i ammetåke. I tillegg har jeg fått et gaveabonnement på mamma, men så desperat etter lesestoff er jeg egentlig ikke. Jeg blar gjennom mannens Juristkontakt iblant også.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?jeg leser Good Food uk edition gleder meg som en unge når det kommer. Ellers for jeg Hudesport og mini nytt samt blad fra fagforeningen vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Fikk abonnement på BoBedre i julegave, så det leser jeg. Ellers ikkenoe.
![]() |
#13 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Hei huset abboneres det på Bedre gardsdrift og Norsk landbruk. Og skogeieren dukker opp innimellom. Mest herren i huset som leser de da.
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?- Kamille (er lei og tror jeg skal si opp abonnementet).
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 17-03-10 kl 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?..... Sist redigert av kharadra : 01-12-10 kl 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?- Morgenbladet |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Vi får Donald, Bistandsaktuelt, Fjell og Vidde og et fagblad i posten, og ellers kjøper jeg jevnlig Aftenposten Innsikt, og diverse interiør- og fotomagasiner. En sjelden gang kjøper jeg Kamille eller Henne eller et annet sånt type blad, rundt fire-fem ganger i året tipper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Får foreldre og barn i postkassa jevt og trutt, men usikker på hvor lenge vi kommer til å beholde det, egentlig ikke noe superspennende som står der....
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg kjøper forresten matblader innimellom.
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Skummer gjennom Teknisk Ukeblad/Tekna samt Dine Penger og Motor som sambo får. Også koser jeg med med A-magasinet hver fredag.
![]() |
|
|