Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-10, 23:01   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?

Newsweek og Morgenbladet, hvis det teller. Før i tiden leste jeg også Empire og Q, men nå har Noen sluttet å kjøpe det. Hmfp. Etter at jeg sluttet å gi det i gave, omtrent.

Jeg får tilgang til allslags såkalte kvinneblader på jobb, men etter at jeg skiftet område, slipper jeg heldigvis å lese dem. Ærlig talt, det var en lettelse, for noe fjas det der er.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 12:46   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var også litt kjapp; Obosbladet, Framtiden i våre hender, Fjell og Vidde og det lokale Bergen DNT-bladet, mannens fagforeningsblad, Handel og Kontor, Ren Mat (medlemsblad for OIKOS), Venstre Om, NAF-bladet, Huseieren (selv om jeg misliker Peter Batta).

Gammel 01-03-10, 15:28   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Huseieren .

Du er så ETABLERT Mim.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 15:52   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kamille - fortsetter neppe når neste giro kommer, er lei
Hagen for alle - Fått gaveabbonement av mamma
Illustrert Vitenskap -hele familien koser seg med det
Sykepleien- leser det som er interessant,aldri fra perm til perm
Sår -medlemsblad for interesseforeningen for sårbehandling

Gammel 01-03-10, 16:04   #5
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Leser de fagtidskriftene som detter ned i postkassen, og er et resultat av mitt medlemskap i div. fagforeninger.
Foruten det leser jeg Donald til guttungen, hver uke.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 08:37   #6
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Teknisk ukeblad og Tekna (via faggforeningen)
Friluftsliv (via klubbmedlemskap)
Scientific American (latterlig billig i abonnement; ca 20 kroner levert i postkassen mot 99(!) på Narvesen)

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 12:49   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim, det minner meg på at du må lese en artikkel av journalist Anne Viken i Klassekampen forrige uke, fredag tror jeg. Hun mener nemlig at alle på landet vet at økomat bare er juks, og at alle som bor i byen er økofjols som kun angriper hennes person, ikke saken. Hun er en skikkelig sjarmerende journalist som tydeligvis vet lite om kildehenvisninger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 13:03   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også vil jeg tipse dere som abbonerer på norske ukeblader av forskjellig typer om å ringe kundeservice når ny regning kommer, si at dere synes det blir for dyrt å beholde abonnementet og vips så tryller de frem en ny pris til dere! Funker hver gang.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:21   #9
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hesteliv og Wendy for kosens skyld.
Fagblader har vi mye av.
Buskap
Norsk Landbruk
Bedre Gardsdrift
Økologisk Landbruk
De leses fra perm til perm.
Leser også jevnlig Veterinærtidsskriftet.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:27   #10
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg låner kk av mora mi, for det er omtrent det mest avanserte jeg klarer å lese i ammetåke. I tillegg har jeg fått et gaveabonnement på mamma, men så desperat etter lesestoff er jeg egentlig ikke. Jeg blar gjennom mannens Juristkontakt iblant også.

Gammel 11-03-10, 07:59   #11
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

jeg leser Good Food uk edition gleder meg som en unge når det kommer. Ellers for jeg Hudesport og mini nytt samt blad fra fagforeningen vår.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 08:03   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk abonnement på BoBedre i julegave, så det leser jeg. Ellers ikkenoe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 18:00   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hei huset abboneres det på Bedre gardsdrift og Norsk landbruk. Og skogeieren dukker opp innimellom. Mest herren i huset som leser de da.

Svigermor jobber på biblioteket, så hun tar ofte med seg KK, Vi menn og illustrert vitenskap hjem i helgene. De leses ofte av meg. Illustrert vitenskap kunne jeg tenkt meg å abbonert på.

Gammel 17-03-10, 18:33   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

- Kamille (er lei og tror jeg skal si opp abonnementet).
- Fjell og Vidde, som er et veldig bra magasin.
- Vi Menn, som mannen får i posten. Jeg leser mest novellene og filmtipsene. Skjønner ikke at 2.verdenskrig kan ha så voldsom interesse for folk at de må skrive om det i hvert eneste blad. Johnny Haglund har for øvrig min drømmejobb, tror jeg
- Fontene, som har noen gode og mange dårlige artikler.
- Planmagasinet.
- Hjemmet, leser oppskrifter og reisesider på besøk hos svigermor.

Sist redigert av Pasta : 17-03-10 kl 18:48.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:01   #15
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 01-12-10 kl 23:54.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 04:32   #16
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

- Morgenbladet
- Science
- Smithsonian Magazine

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 18:47   #17
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi får Donald, Bistandsaktuelt, Fjell og Vidde og et fagblad i posten, og ellers kjøper jeg jevnlig Aftenposten Innsikt, og diverse interiør- og fotomagasiner. En sjelden gang kjøper jeg Kamille eller Henne eller et annet sånt type blad, rundt fire-fem ganger i året tipper jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:44   #18
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Får foreldre og barn i postkassa jevt og trutt, men usikker på hvor lenge vi kommer til å beholde det, egentlig ikke noe superspennende som står der....

Mannen kjøper stadig historie, og oppbevarer dem på badet, så når guttungen sitter eviglenge på potte...så kommer jeg meg gjennom litt der også.

Ellers må jeg si at det er lite som leses fast. Og enda mindre som føles som at det er verd prisen...

Gammel 17-03-10, 23:03   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper forresten matblader innimellom.

Gammel 17-03-10, 23:05   #20
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Skummer gjennom Teknisk Ukeblad/Tekna samt Dine Penger og Motor som sambo får. Også koser jeg med med A-magasinet hver fredag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.