|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?
Du har nok kanskje rett i at det er mye det samme. Jeg tenkete bare i samme slengen at det også går på dette og pynte seg for resten av verden at man vil at andre skal synest en ser bra ut. For det tenker jeg lite på. Før var jeg mye mer usikker på slikt, nå gjør jeg ting for min egen del.
![]() |
#82 |
Erfaren nok
|
![]() |
#83 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du høres jo ut som meg jo i denne tråden. Tror jeg kunne signert på det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Mange av dere nevner klær, jeg hadde ikke tenkt på klærne engang!!
![]() |
#85 |
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, jeg er opptatt av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg tror jeg er normalt opptatt av utseende. Jeg liker å ta meg godt ut, men trenger ikke stivpynte meg for å føle meg vel. Men å gre gjennom håret og føle at jeg ser sånn noenlunde ut er nok et minimum før jeg går i butikken e.l.
![]() |
#87 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er litt opptatt av utseendet mitt. Nå for tiden plager det meg litt at huden har blitt helt forferdelig etter siste svangerskap. Ser ut som en kvisete fjortis, og det hjelper heller ikke at jeg er så blek at jeg nærmer meg blå-hvit i ansiktet. Kanskje jeg skal bite i det sure eplet og ta litt sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Nei, jeg er ikke opptatt av utseendet. Jeg er feit og gjør ingenting med det. Jeg har masse grå hår og gjør ingenting med det. Jeg sminker meg muligens en eller to ganger i året. Jeg slasker med rundt i feitebukser fordi de er behagelige og gir en god faen i om valker, grevinneheng og alt annet som følger med vises for omverdenen.
![]() |
#89 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#90 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Tja. Jeg prøver se ok ut når jeg er ute og "representerer" poden i alle fall. Kunne nok fint gått alene i butikken uten sminke, men ordner meg litt når jeg skal på skolen til poden eller feks på foreldremøte. Ser litt mer voksen ut da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er akkurat omvendt: Jeg går aldri ut uten sminke. Ikke engang når jeg er på stranden eller på joggetur. Ikke noe tung foundation og rouge, men øyenskygge, mascara, concealer og gjerne leppestift er (nesten) alltid på.
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Det har sklidd helt ut etter jeg fikk barn. Minimalt med sminke, aldri maskara (med mindre jeg skal på fest). Klær får jeg sjelden kjøpt meg. Blir bare oppgitt hver gang jeg skal prøve, syns ingen ting sitter noe fint på meg. De få gangene jeg drar ut for å prøve å finne noe tøy, ender jeg alltid opp med noe til barna isteden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Nå har jeg lest meg gjennom tråden og konstanterer at jeg er opptatt av utseende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Utenkelig å gå på jobb, foreldremøte eller ut på ett eller annet uten sminke og "ordentlige/fine" klær og sko. Kan gjerne gå på butikken og på besøk til nær familie i joggebukse og uten mascara. Jeg har lyse vipper og bryn, og ser helt klart bedre ut med sminke enn uten. Det er ren latskap som gjør at jeg ikke alltid gidder å sminke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Tja....jeg bruker ikke så ofte sminke, men går så og si aldri ut lenger enn til postkassen med joggeklær (eller jo, til trening så...). Har jeg på joggebukse hjemme og hente i barnehagen, skifter jeg bukse før jeg går. Sjekker alltid hvordan jeg ser ut før jeg går ut av dørene, og har aldri den samme toppen på meg to dager på rad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jada. Bruker litt sminke hver dag, liker å kle meg fint, og bruker som oftest hæler. Men kan fint gå på butikken etter trening eller skitur. Satser på at jeg ser naturlig fresh ut da.
![]() |
#97 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jepp. Bruker sminke stort sett daglig, unntatt hvis jeg har det travelt, etter å ha sovet etter nattevakt. og bare skal bort i i bhg en tur.
![]() |
#98 |
:)
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Hvis jeg hadde vært i situasjonen du beskriver i HI så hadde jeg:
![]() |
#99 |
:)
Hva er "feitebukser"?
![]() |
#100 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, jeg er nok det. Spesielt i fht sminke. Foretrekker å være fin på hår og i klærne også, men der kan jeg være litt slaskete innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|