|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Nei, jeg er ikke opptatt av utseendet. Jeg er feit og gjør ingenting med det. Jeg har masse grå hår og gjør ingenting med det. Jeg sminker meg muligens en eller to ganger i året. Jeg slasker med rundt i feitebukser fordi de er behagelige og gir en god faen i om valker, grevinneheng og alt annet som følger med vises for omverdenen.
|
|
|
#2 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?
Hva er "feitebukser"?
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, jeg er nok det. Spesielt i fht sminke. Foretrekker å være fin på hår og i klærne også, men der kan jeg være litt slaskete innimellom. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg dro til byen i dag uten sminke, og sett sånn flaks, jammen ble jeg ikke sminket i et parfymeri.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Er du opptatt av utseende?Tja. Jeg prøver se ok ut når jeg er ute og "representerer" poden i alle fall. Kunne nok fint gått alene i butikken uten sminke, men ordner meg litt når jeg skal på skolen til poden eller feks på foreldremøte. Ser litt mer voksen ut da... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er du opptatt av utseende?Utenkelig å gå på jobb, foreldremøte eller ut på ett eller annet uten sminke og "ordentlige/fine" klær og sko. Kan gjerne gå på butikken og på besøk til nær familie i joggebukse og uten mascara. Jeg har lyse vipper og bryn, og ser helt klart bedre ut med sminke enn uten. Det er ren latskap som gjør at jeg ikke alltid gidder å sminke meg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Tja....jeg bruker ikke så ofte sminke, men går så og si aldri ut lenger enn til postkassen med joggeklær (eller jo, til trening så...). Har jeg på joggebukse hjemme og hente i barnehagen, skifter jeg bukse før jeg går. Sjekker alltid hvordan jeg ser ut før jeg går ut av dørene, og har aldri den samme toppen på meg to dager på rad. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du opptatt av utseende?Jada. Bruker litt sminke hver dag, liker å kle meg fint, og bruker som oftest hæler. Men kan fint gå på butikken etter trening eller skitur. Satser på at jeg ser naturlig fresh ut da.
|
|
|
#9 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Jepp. Bruker sminke stort sett daglig, unntatt hvis jeg har det travelt, etter å ha sovet etter nattevakt. og bare skal bort i i bhg en tur.
|
|
|
#10 |
|
:)
Sv: Er du opptatt av utseende?Hvis jeg hadde vært i situasjonen du beskriver i HI så hadde jeg:
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Er du opptatt av utseende?For en del år siden var jeg veldig nøye på sminke. Nå går jeg stort sett uten, og det går helt fint. Ikke merket endring i hvordan jeg blir behandlet, hverken av venner, familie eller ukjente (for de som er redd for det). Ikke dusjer jeg hver dag heller, er ikke en gang jeg alltid grer håret. Og jeg har hentet i barnehage i joggebukse.
|
|
|
#12 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er ikke opptatt av utseende, og skal jeg være hjemme eller jobbe hjemmefra, så ser jeg ut som jeg akkurat har stått opp når jeg leverer i barnehagen. Jeg er ren da, men helt uten sminke og annet dill. På jobb stiller jeg ok i klærne, med sminke og smykker. Jeg kan pynte meg også, om jeg er i humør til det. Men opptatt av utseende? Niks. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er bedre nå.
|
|
|
|
#14 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Sminker meg så godt som hver dag. Reiser ihvertfall ikke på jobb uten sminke.
|
|
|
#15 |
|
Boler'o?
Hvor: The edge of glory
Her er jeg og
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg kan nok lever i barnehagen og en kjapp tur innom butikken uten sminke og i joggeklær vist jeg bare skal rett hjem igjen. Men som regel sminker jeg meg lett og tar på meg noen "normale" klær. Skal jeg på skolen eller en lengre tur ut så pynter jeg meg litt.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Hvis utseendemessige ting er viktige for at du skal føle deg vel, er det vel riktig å si at utseendet er viktig for deg?
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Du har nok kanskje rett i at det er mye det samme. Jeg tenkete bare i samme slengen at det også går på dette og pynte seg for resten av verden at man vil at andre skal synest en ser bra ut. For det tenker jeg lite på. Før var jeg mye mer usikker på slikt, nå gjør jeg ting for min egen del.
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Men hva er egentlig forskjellen på det?
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Når jeg tenker på opptatt av utsende så tenker jeg mer på at man også pynter seg for de rundt seg og vil være så flott som mulig. Vaskelig og forklarer. Men jeg ser poenget ditt med at det går på mye det samme. Så jeg er vet kanskje opptatt av utseende. Men ikke slik at jeg ikke kan gå noen plass uten sminke og slikt.
|
![]() |
|
|