|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?Jeg er glad i Skremmern, og hun er ikke noe troll.
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?
Drittsekker!
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?Nei, jeg kjenner henne ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?Har ikke finlest tråden, men jeg oppfattet overskiften som en litt ertete og uskyldig greie fra Skremmern indirekte til Sjuggarpløm; altså to ganske velkjente brukere her inne.
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?Altså, det er helt greit for meg at de fleste hadde syntes det var ok.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Jeg hadde ikke likt det noe særlig hvis jeg ikke visste akkurat hvorfor vedkommende hadde spurt. Da hadde jeg som aC blitt litt paranoid. |
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?Hmm. Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor dette skulle være noe skummelt. Det eneste den eventuelle HI får vite, er at jeg "kjenner" den og den brukeren. Hvor farlig er det, da? Jeg hadde regnet med at den som kjente meg ikke hadde gitt nummeret mitt til HI, men sendt meg en SMS eller lignende og videreformidlet ønsket om kontakt. Verre er det vel ikke.
|
|
|
#8 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig er det greit at du ikke syntes det er ok. Var bare nygjerrig på grunnen til det, da jeg automatisk gikk ut fra at sjugger kjente skremmern fra før. Hvis jeg skulle gitt fra meg en adresse eller tlf. nr. så hadde jeg forsikret meg om at det var tilfellet. |
|
|
|
![]() |
|
|