Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hverdagskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-10, 16:34   #1
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagskjoler

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, du har rett, jeg har kikket på den der, men slått den fra meg av gjerrighet. 40 blir for stort, dessverre.

Ja, hvordan er Mette Møller-kjolene i str. egentlig?

Gammel 25-03-10, 18:13   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Noen modeller er små i str, mens andre er vanlige, vil jeg si. Den turkise kjolen over her er ikke spesielt liten, tror jeg. Dessuten er det jo stretch.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 19:38   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ballerinasko er sikkert fine til deg, DM. De kler de aller fleste, og spesielt de med smale legger og ankler. Synes jeg hvertfall.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 23:50   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant igjen et kult skjørt jeg nesten hadde glemt, og gikk inn på nettstedet til merket - Skunkfunk. Mye fint, synes jeg!

Hvor man får tak i det, er en annen sak. Jeg kjøpte skjørtet mitt i Sälen, av alle steder.

Sist redigert av Bluen : 22-03-10 kl 00:05.
Gammel 22-03-10, 00:14   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Skunfunk er et av mine favorittmerker, men jeg har aldri funnet det i Norge. Alt mitt er kjøpt i London. Altfor lenge siden jeg har vært der.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 00:46   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Søt, men nok litt for høyt skåret i livet, ja.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ah. Skunfunk er et av mine favorittmerker, men jeg har aldri funnet det i Norge. Alt mitt er kjøpt i London. Altfor lenge siden jeg har vært der.

Må bare skyte inn at jeg har vært og handlet Skunkfunk på Løkka i dag, på Berlin Texaz. De hadde faktisk et veldig godt utvalg, og venter straks inn nye varer. Nå har de forhandlingsbare priser på alt i butikken fordi de prøver å rydde unna. Jeg fikk 200 kr i avslag på et skjørt og 100 på ei veske.

Gammel 07-08-10, 21:23   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oj, da må jeg på shopping på mandag.

Gammel 22-03-10, 00:18   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Dele adressen i London? Jeg ante egentlig ikke hva dette var - sant å si trodde jeg at skjørtet jeg kjøpte for to år siden, var svenskdesignet. Jeg elsker det; det er veldig meg! Nå ligger det her nystrøket(!) og klart for morgendagen.

Googling tyder på at det fantes en butikk på Grünerløkka som førte Skunkfunk, i alle fall så sent som 2008, men den er kanskje borte nå ..? Jeg lurer litt på om jeg kan ha sett noe sånt i en sidegate til Markveien, inn mot elva - ved siden av den fine butikken som selger Cream og disse danske merkene, Blossom. Må sjekkes ut!

Sist redigert av Bluen : 22-03-10 kl 10:50.
Gammel 22-03-10, 09:57   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh!
Ingen nettbutikk??

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:34   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har Scholl Busy feet i mine ballerinasko. Fungerer som demping og gjør de flateste sko behagelige.

Takk for tips, jeg skal se nærmere på det.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har disse, og de har god demping, synes jeg.

(Siden de har ørlitegranne hæl, så er de kanskje ikke ekte ballerina?)

Hæl pleier å utgå for min del. Hvilket merke er det?

Gammel 23-03-10, 09:07   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Takk for tips, jeg skal se nærmere på det.

Hæl pleier å utgå for min del. Hvilket merke er det?

Det er maloix, kjøpt på lille vinkel. (Jeg har dem i lilla! )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 09:10   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Åh!
Ingen nettbutikk??

Folkart har en del Skunkfunk. Nettsida deres er nede for tida, men skal visst gjenoppstå i løpet av uka.

Gammel 25-03-10, 11:55   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Folkart har en del Skunkfunk. Nettsida deres er nede for tida, men skal visst gjenoppstå i løpet av uka.

Takk for tips!

Denne kjolen kommer hos KappAhl 9. april - skal prøves:

Gammel 25-03-10, 16:15   #14
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Å den var fin Elinbu!

Gammel 25-03-10, 21:25   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DM: hva med de fra Bianco da? Jeg har ikke smal fot, og de fungerer på meg. Det gjør sandalene også.

Gammel 25-03-10, 22:35   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

DM: hva med de fra Bianco da? Jeg har ikke smal fot, og de fungerer på meg. Det gjør sandalene også.

Hvor finner jeg det?

Gammel 26-03-10, 09:35   #17
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt Skunkfunk i en butikk i Grünersgate mellom Markveien og Fossveien. Det er noen måneder siden jeg var innom der nå, men jeg tror da både butikken og Skunkfunk er der fremdeles.

Gammel 26-03-10, 10:27   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har kjøpt Skunkfunk i en butikk i Grünersgate mellom Markveien og Fossveien. Det er noen måneder siden jeg var innom der nå, men jeg tror da både butikken og Skunkfunk er der fremdeles.

Ja, det er den butikken jeg tenker på, tror jeg - like ved den noe mer romantisk anlagte butikken Blossom.

Gammel 26-03-10, 10:29   #19
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg falt veldig for klærne på nettsiden og var innom og prøvde. Nesten hele butikken, faktisk
De klærne passer IKKE til meg hvertfall, uansett størrelse.
Jeg trekker endel over rygg og byste, og det var litt sånn at om det passet ellers var det 10cm for lite å gå på rundt ryggen. Og omvendt. Jeg svømte i kjolen ellers, hvis den passet over bysten.
Jeg bruker 40-42 oventil, forøvrig.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:36   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvor finner jeg det?

- Bianco Footwear Sundt Varemagasin, Nedre Ole Bullspl. 3 5014 Bergen

- Bianco Footwear Arken Senter 41/43 5116 Bergen

- Bianco Footwear Lagunen Storsenter, Kronåsveien 12 5239 Bergen

- Bianco Footwear Xhibition 5806 Bergen

- Bianco Footwear Vestkanten, Loddefjordveien 2 5881 Bergen

Ellers hadde Lindex noen søte og..

Euro Sko:

Sist redigert av Nessie : 26-03-10 kl 16:46.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.