Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Påskenøtt: Gjettetråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 20:31   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påskenøtt: Gjettetråd

Inspirert av en annen tråd, inviterer jeg med dette alle til å bli med på en påskelek. Tanken er å kjenne igjen flest mulig forfattere fra FP når de poster anonymt.

Vi gjør det slik:
Alle som vil være med sender meg en tekst. Det kan være noe du skriver i sakens anledning, kopi av et innlegg du har skrevet tidligere eller noe helt annet. Det eneste kravet er at du har skrevet hele teksten selv. Tanken er at man ikke skal prøve å være vanskelig (legge inn skrivefeil man ikke normalt gjør, skrive på annen målform eller dialekt), men bare skrive som vanlig.

Jeg poster alle tekster i en egen tråd på dette underforumet og sitter på fasiten. Den blir offentliggjort 1. påskedag, tenker jeg. Gjettingen foreslår jeg at vi tar i denne tråden (slik at nye folk kan bidra med tekster også etter at vi har begynt gjettingen). Det er fritt frem for å begynne å gjette umiddelbart.

Også er det selvsagt fint om ikke alle som vil være med hiver seg inn i denne tråden og sier at de har sendt inn en tekst. (Hører du Tinetoff? ) Da blir det liksom ikke så vanskelig å gjette lenger.

Men det er lov til å applaudere ideen, heie på deltagelse og tilbe idéhaveren og sånt da.

Her er tråden med tekstene: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=88615

Sist redigert av Teofelia : 27-03-10 kl 21:10.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.