Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Den verste reklamefilmen du vet?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 19:08   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

De litt eldre hysteriske Kiwi-reklamene fikk jeg langt oppi gokk....

Gammel 30-10-06, 12:53   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Bindreklamer, Tele 2 (abonnementet vårt er avslutta no...) og dei fleste reklamer for hårprodukt. Sei meg, ER det nødvendig å slenge rundt på hårmanken medan ein snakkar eit aldeles oppstylta norsk, for tilslutt å kome med eit "feiande" slagord på engelsk?

Ellers, alle reklamer som gjer meg flau, og det er visst ein heil del etterkvart.. *prippen*

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:23   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Bindreklamer er definitivt noe ev det verste. Den der "kvinner-foren-dere-og menstruer-sammen" -reklamen irriterer meg grenseløst.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:45   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

"Itj gå fra mæ Francois, æ kain itj levva utn dæ"

Gammel 01-11-06, 11:04   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De sender sikkert ikke de filmene lenger, (har bare NRK1,) men Kid Interiørs "Hildegunn" filmer. Skikkelig nedlatende mot forbrukerne.
Men så er det sikkert bare jeg som ikke forstår humoren...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 11:07   #6
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Den reklamen for Omega3 (eller noe i den duren) der en guttunge ligger og sover i sprinkelsenga, så helt plutselig våkner, reiser seg og begynner å prate. Lillegutt skvetter hver gang han ser den, og begynner og gråte. Skjønner han godt jeg, han guttungen i reklamen ser jo unektelig litt skummel ut.

Gammel 03-11-06, 22:35   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Bindreklamer er definitivt noe ev det verste. Den der "kvinner-foren-dere-og menstruer-sammen" -reklamen irriterer meg grenseløst.

Aarghh !

For ingenting kan vel være viktigere enn å gå i kvinnesolidarisk opptog for ikke-lekkende bind ? Vel ?

Gammel 03-11-06, 22:44   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Og så disse reklamer for usikre lån. Naturligvis må man da gi etter for sin trang til å gjøre impulskjøp som man ikke har råd til ! Det gjør "alle" da, liksom !

Gammel 04-11-06, 10:57   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De gamle wash and go reklamene...
Jeg regner med at de ikke sendes enda?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:51   #10
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skvatt noe fryktelig når jeg så reklamen for Møllers tran eller hva det var... Ser foreldrene ligger i dobbeltsengen og sover, i sprinkelsengen ligger det et lite barn og sover.....lurte fryktelig på hva det var reklame for og kikket nøye. Plutselig spretter barnet opp fra sengen og jeg spretter like fort opp av sofaen! Jeg slår av hver gang den reklamen kommer

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:59   #11
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Reklamen for Cilit Bang (?). Første gangene jeg og mannen så den, var vi bombesikre at det var en parodi på dårlige reklamefilmer.

Noen dager senere hadde de demo på produktet på Obs! Vi knakk helt sammen begge to

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 13:52   #12
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Djuice reklamene med Matti Nykänen og Tonja, er ufattelig dårlige. Det samme med Vendela og Zon damen.

Så synes jeg at Cubus reklamene er stort sett elendige, de fokuserer altfor mye på sex - synes nå jeg!

Ellers så synes jeg at Bilbelte reklamen er en av de fornuftige og effektfulle reklamene jeg har sett. Og jeg har tolket det ditthen, at personen overlever ulykken, grunnet bilbelte - og ikke at bilbeltet holder igjen sjelen!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:59   #13
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Kvasir. For den skjønner jeg ikke bæret av. :dom:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:00   #14
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Kvasir. For den skjønner jeg ikke bæret av. :dom:

"Kva sir, do?" :

Synes den er morsom jeg.

Gammel 03-11-06, 22:04   #15
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marte, her.

"Kva sir, do?" :

Synes den er morsom jeg.

"Kva sir, do?" :fremdeles like dom:

Gammel 03-11-06, 22:27   #16
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Okeida, nå skjønte jeg den.

Gammel 03-11-06, 22:30   #17
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Okeida, nå skjønte jeg den.

Gammel 03-11-06, 22:43   #18
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Den bind-reklamen er jo totalt urealistisk. Hvilken menstruerende kvinne ville forlatt sjokoladekaka si på det viset?

Gammel 14-12-06, 14:56   #19
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanish - helt idiotisk reklame. Jeg merker at jeg blir i dårlig humør når jeg ser den.

Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 15:59   #20
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Han hyyyyyyyyyylende homsen som snakker om hår! :grøss:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.