|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Henger meg på denne tråden.
![]() |
#83 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Museører er nå løvet begynner så viiiidt å vise seg som bittesmå grønne trekantete ører.
Kilde: http://ninnisverden.blogspot.com/201...rbrbusker.html
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Ja det var jo det jeg trodde museører var. Men siden jeg ikke kan se noen museører her så trodde jeg kanskje det var de raklene. Siden Ru så museører. Jeg må kanskje ut å studere bjørken litt nærmere
![]() |
#85 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Det er museører på bjørken utenfor kontorvinduet mitt. Det er bare en bjørk innenfor synsvidde, så det er mulig den er et dårlig datapunkt.
![]() |
#86 |
godtemonster
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?
Du verden. Hos oss (på det sentrale Østland, men litt høyt) ligger det fortsatt minst 20 cm snø i hagen. Veien er så vidt fri for snø, men på tross av 10 varme nå, var det is på dammene i morges og såpeglatt på veiene.
![]() |
#87 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Vestlandet: det var nattefrost i går natt her. Jeg tror ikke det betød noe for min hage. Men det kan være greit å vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Jeg fikk endelig flyttet rhododendroen min i dag. Og planlagt hagen, i alle fall delvis. Så nå er det bare supergøy å grave og luke og what-have-you!
![]() |
#89 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Jeg har lukt hanefot (skvalderkål, for ikke-bergenserne). Den kommer til å forfølge meg til min død. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
godt brukt
|
Sist redigert av Mandarin : 10-04-10 kl 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
godtemonster
Det høres ut som forholde jeg har til brennenesler.
![]() |
#93 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Jeg har også gravd litt i hagen i dag. Har kjøpt 20 stemor og har plantet de i 3 krukker + resten i det ene bedet. Ble så vårlig og pent atte.
![]() |
#94 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Vi har en ørliten rest av snø gjen her i boretsslaget hvor jeg bor, og tror dere ikke den snøflekken ligger i mitt bed.
![]() |
#95 |
villende
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Jeg trenger virkelig litt hageinspirasjon. Vi har en pitteliten hage som består av mose og ugress. De kjipe roseplantene til forrige eier ble røkket opp med roten for et par sesoner siden, i fjor hadde vi ugressbedd og i år skal jeg gjøre noe med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
trenger lading
|
trodde ikke de skulle beskjæres jeg. Har et som ble plantet i fjor. Den tålte nok fjorårets frukt: nemlig 2 bær
![]() |
#97 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Vi har fått plantet en del etter påske. Agurken spirer som bare det og tomaten er godt på tur opp. Har sådd litt bedblomster inne og skal så resten ute en dag. Vi har gravd opp en stykke til grønnsakshage og fått lagt på ny jord og duk i sidene. Nå er det bare å vente på at nattefrosten skal gi slipp sånn at vi kan så gulrøtter og sånt ute
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11 Sist redigert av Fara : 11-04-10 kl 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Milde himmel - jeg er svett. |
![]() |
![]() |
#99 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Heldekkende teppe med eføy og krypmispel gies bort.
![]() |
#100 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp, vi har hage - en vårtråd for dummies?Er eføy en sånn kjapp klatresak kanskje? |
![]() |
![]() |
|
|