Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-10, 16:00   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt-Tupperware-produkt?

Favoritten er isskjeia, potetskrelleren og en del oppbevaringsbokser til pålegg og sånn.
Samt melboksen!

Jeg har en god del andre ting og, blant annet salatslynga, som jeg nesten ikke bruker i det hele tatt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 17:19   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tre ting er helt uunnværlig; slikkepotten, potetskrelleren og boksåpneren.

Gammel 18-04-10, 17:01   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes produktene er latterlig dyre, og overhodet ikke verd prisen. Har vel kjøkkenskapene fulle av TW jeg stort sett aldri bruker.
Om jeg skal dra frem noe jeg synes er bra og verd prisen må det bli potetskrellleren, den er bra.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 11:34   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde løkkutteren i går igjen for å teste. Men makan til skjit. Mange sier at løken nesten blir for finhakket i den. Vel, den blir den ikke i MIN løkkutter. Uansett hvor mye jeg vrir, så blir det igjen en ganske god del store biter. Pluss at jeg må dele løken i ganske små biter for at den fungere i den hele tatt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:34   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg prøvde løkkutteren i går igjen for å teste. Men makan til skjit. Mange sier at løken nesten blir for finhakket i den. Vel, den blir den ikke i MIN løkkutter. Uansett hvor mye jeg vrir, så blir det igjen en ganske god del store biter. Pluss at jeg må dele løken i ganske små biter for at den fungere i den hele tatt.

Løkkutter er jo en idiotisk ordning i det hele tatt når man må dele løken i 4 for å kunne bruke den. Da må man jo skitne til kniv og fjøl allikevel, og jeg bruker ihvertfall ikke lange tiden på å kutte løken når jeg først har skrelt den og delt den i 2. Mye kortere tid enn jeg bruker på å bruke løkkutteren og så vaske den etterpå.

Gammel 19-04-10, 21:02   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Da ville jeg klaget på den. Jeg har hatt min en stund og den er ikke slik.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:40   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nemlig. Jeg vurderer å kaste hele løkkutteren.

Gammel 19-04-10, 23:45   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Er det noen vits i å klage? Den har vært sånn hele tiden, men Tupperware vil vel bare hevde at bladene trenger å byttes.

Gammel 08-04-10, 19:47   #9
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvilke erfaringer har dere andre ang. reklamasjon på TW-produkter i det siste?
Jeg har prøvd å reklamere på to produkter, mamma på ett, og ikke søren om vi får nye produkter. Trodde de hadde livstidsgaranti?

Det dreier seg om to slikkepotter (store) som har sprukket i silikonen på nøyaktig samme plass, der plastpinnen inn slutter, og en stor Exclusiveskål som var sprukket i bunnen. Fikk beskjed om at jeg sannsynligvis hadde minstet skåla i gulvet, og derfor ikke fikk ny.

Jeg reklamerte på 2 målebegre, 5dl og 10 dl. Det ene fikk jeg nytt og det andre godtok de ikke. Med samme begrunnelse som du fikk, mistet i gulvet. Jeg har også ødelagte slikkepotter, men har ikke prøvd å reklamere på dem ennå.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 19:48   #10
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

En favoritt hos meg er UltraPlus.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:01   #11
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker løkkutteren. Å skjære løken i to eller tre er milevidt fra finhakking. Har lyst på den flate pannekakepannen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:50   #12
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg synes det er litt spesielt å selge plastprodukter med livstidsgaranti for så å avfeie reklamasjoner med at kunden har mistet produktet i gulvet...

Jeg er rimelig sikker på at skåla mi aldri har vært mistet i gulvet, jeg har ikke for vane å slippe ting i gulvet, og uansett bør vel plastikk tåle en tur i gulvet? Hvis ikke så takke meg til en stilig skål i glass...
Produktene er jo steindyre sammenlignet med andre plastikkgreier, så jeg har liksom tenkt at denne livstidsgarantien har rettferdiggjort prisen. Men nå blir det ikke kjøpt ett eneste TW-produkt mer fra min side hvertfall.

Begge slikkepottene har sprukket på samme sted som sagt, akkurat der den stive pinnen inni slutter.

Garantien gjelder jo produksjonsfeil, da, og ikke brukerfeil. Sier ikke at du faktisk har mistet den i gulvet, men det er jo ikke alltid så lett å vite for konsulenten. Jeg har aldri hatt problemer med å reklamere på produksjonsfeil, men vet jo at folk forøker å bytte tupperware som er smeltet, tegnet på med tusj og farget av tomatsaus. Det er jo temmelig langt fra produksjonsfeil, så kanskje de har blitt strengere.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.