|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
intro
|
![]() Sv: Ta Oschlo-testen
Ja, jeg så jo at du skrev det, så der lærte jeg noe nytt. Det stemmer for øvrig bra med min magefølelse.
![]() |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ta Oschlo-testen
Oj, det fikk jeg ikke med meg. Da vet jeg ikke helt hvor mye jeg hadde stolt på den forskningen, gitt.
Sist redigert av Tallulah : 11-04-10 kl 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
kamerat
|
![]() Sv: Ta Oschlo-testenDet kommer jo veldig an på hvordan de behandler dataene sine. Det er vanlig å kjøre store spørreskjemaundersøkelser i denne typen forskning, og da blir det nødvendigvis en del «støy» (folk som ikke tar undersøkelsen, folk som er fra feil sted, folk som ikke skjønner spørsmålene). Men de bruker jo ikke dette som eneste data, og trolig har de en gjennomtenkt plan for hvordan de skal sile resultatene.
![]() |
#84 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ta Oschlo-testenStore undersøkelser er greit, men jeg har aldri vært borti seriøse undersøkelser man har kunnet ta flere ganger og lekt seg like mye med resultatene som her. Men man kanskje kunne skille ut en tendens som kan brukes til å forsterke andre funn.
![]() |
#85 |
kamerat
|
![]() Sv: Ta Oschlo-testenDet kan godt hende at det bare er en liten del av svarene de faktisk skal bruke. Jeg har noen i kikkerten.
![]() |
#87 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta Oschlo-testenJeg fikk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta Oschlo-testenDatteren på 17 ble "tradisjonell vest" og jeg ble "urban ". |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ta Oschlo-testenJeg ble også hipp og urban. Noe som seff passer godt, bortsett fra at jeg (vanligvis) ikke snakker oschlomål.
![]() |
|
|