|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?I'm on a seafood diet. I see food and I it it.
|
|
|
#82 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?"Ikke putt erter i nesa, sa mamma før hun gikk, det hadde jeg ikke tenkt på før, så det gjorde jeg!"
|
|
|
#83 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?"Jeg skulle bli verdens lykkeligste hvis jeg fant en som virkelig fortjente meg"
|
|
|
|
#84 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?Jeg hadde "Da jeg var liten ble jeg vaksinert mot kopper, derfor drikker jeg alltid av flaska" sammen med et bilde der jeg drakk av flaska. Kjempemorsomt syntes jeg visst
|
|
|
#85 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?"Lat att grinda, kydna frys"...festlige tider.. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?Jeg husker faktisk ikke. Jeg har det på tunga.... |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?Når jeg kommer til makten, skal hodene rulle.
|
|
|
#88 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva sto det på russekortet ditt?Min var skikkelig dårlig. Fikk litt panikk for jeg hadde glemt hele greie og måtte panikkbestille.
|
![]() |
|
|