|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?jeg blir nervøs av ubehagelige samtaler, konfrontasjoner, presentasjoner, Gynekologen, å møte noen for første gang, se sivilsnut, snakke med personer jeg beundrer / ser opp til, at mannen er ute å reiser, å reise med fly og tog, når telefonen ringer på uvanlige tider, jobbintervju, for å miste noen jeg er glad i. Det er garantert mye mer jeg er nervøs for, men det var dette jeg kom på i farta.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Telefonsamtaler... Der jeg må ringe noen.
|
|
|
#3 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Høyder, ta en telefon til ukjente, snakke til forsamlinger, tannlegen er det jeg kommer på i farta.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Tannlegen.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Altså, det er ikke riktig å si at jeg ikke i det hele tatt er nervøs foran forsamlinger. Jeg får sommerfugler og litt puls, men det oppleves ikke destruktivt, bare skjerpende. Jeg pleier faktisk å drikke espresso før viktige innlegg (eller intervjuer) fordi jeg føler at det skjerper meg å ha litt hjertebank.
|
|
|
#6 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?-Tannlegen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?* å konfrontere voksne
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg går mye heller til en gynekolog enn å holde en selvlaget, dårlig forberedt presentasjon foran mange mennesker. (Men av og til kan man jo ikke velge)
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Nei, det har jo sjelden samme resultat.
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg tror det eneste som får meg til å bli virkelig nervøs - så jeg gruer meg - er om jeg må holde tale for mennesker jeg står nært. Ergo - jeg gjør ikke det.
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Svare uten å ha lest tråden:
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kommer som alltid trekkende med Seinfelds observasjon om at folk flest heller vil ligge i kisten enn å holde en minnetale, siden frykt for å dø pleier å komme bak frykten for å tale i forsamlinger på sånne undersøkelser.
|
|
|
#14 |
|
One of These Days
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs når ungene holder på med noe jeg ser for meg farlige konsekvenser av, f.eks. klatre høyt i klatrestativ, klatre i trær. Men må bare presisere at selv om jeg er nervøs av sånt, får de absolutt lov. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?* Å ringe ut til noen. F.eks. kjente jeg ikke har snakket med på lenge eller offentlige kontorer type NAV etc. Jeg klarer å ringe å bestille frisørime og legetime nå, men ikke da jeg var ung voksen.
|
|
|
#16 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Booke salgsmøter... :hat:
|
|
|
|
#17 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Skummelt å søke jobber. Jeg har akkurat sendt en søknad og har helt hjertebank når telefonen ringer... 14 år siden siste jeg var i den situasjonen)
|
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Kom på en ting til. Jeg blir nervøs av å handle hus. Stort lån bekymrer meg ikke, vi låner ikke mer enn vi fint kan betjene, men det er noe med å bruke så ufattelig mye penger på en gang. Særlig om huskjøpet involverer mye oppussing. :i vurderingsprosess:
|
|
|
|
#19 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kom også på en ting til. Jeg er ikke redd for å prate i forsamlinger, jeg kan ha presentasjoner, taler, skuespill på sparket - det meste går jo greit til slutt. Men fri og bevare meg for small talk med folk jeg kjenner bare litt! Ugh! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Mørkredd, ja! Eg er veldig mørkredd.
|
![]() |
|
|