Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

17. mai - Hva skal du ha på deg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-10, 22:23   #81
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?

Bunad.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 22:52   #82
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Jeg skulle gjerne hatt bunad, men det har jeg ikke.
Det blir en kjole fra Container, en cardigan og småsko.. Det blir sikkert også en regnkåpe og skjerf kjenner jeg været rett.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 23:32   #83
Solblomst
Passiv

Standard

Sv: 17. mai - Hva skal du ha på deg?

Svart smoking kjøpt på H&M for ett par år siden, og svart topp.

Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 01:23   #84
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Bunad

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 01:36   #85
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Schtakk. I alle fall for en (stakket) stund.
Gleder meg mest til å få brukt denne, som var årets tidlige bursdagsgave fra mamma.

Gammel 16-05-10, 01:36   #86
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Trønderbunad. Tror jeg. Jeg er ikke så fristet, for den er ikke helt som den skal synes jeg. Men vi får se. Hvis ikke hiver jeg på meg en kjole og støvletter, er uansett meldt litt uggent vær

Ække Trønderbunad allværsjakke, 'a?

Bunaden min får hvile i år. Jeg sydde den inn da jeg var på mitt slankeste, og det byr meg imot å sy den ut igjen, så da så...
Det blir nok en pen bukse og bluse her. Så får vi se hva yr sier om valget av ytterplagg.

Gammel 16-05-10, 10:54   #87
Jordbæret
nuftig

Jordbæret sin avatar

Medlem siden: May 2010
Jordbæret har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bunad

Jordbæret er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 15:48   #88
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Bunad, gleder meg

Gammel 16-05-10, 16:23   #89
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal ha kystdrakten. Det blir nok en svært varm fornøyelse. Det er meldt 23 grader i morgen. Slipper å ha ullundertøy på i år.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 19:23   #90
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kofte. I tynt ullstoff.

Frost, vi får droppe undertøyet helt imorra, tror jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 19:27   #91
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle veldig gjerne ha brukt bunaden min, men den utgår pga. amming.

Det blir en enkel kjolesak, tror jeg. Må se an været i morgen tidlig.

Gammel 16-05-10, 19:28   #92
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En tre (fire?) år gammel blå prikkekjole fra Indiska, eller den fine Filippa K- kjolen som ligger i fryseren etter at den fikk stearin på seg 17.mai for to år siden. Off-white sko og strømper i begge tilfellene. Tror jeg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 19:52   #93
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Bunad.

Gammel 16-05-10, 19:55   #94
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det blir nok en svært varm fornøyelse. Det er meldt 23 grader i morgen. Slipper å ha ullundertøy på i år.

Svigermor er sikkert superfornøyd med at hun har reist nedover til Østlandet til oss.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:20   #95
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

En tre (fire?) år gammel blå prikkekjole fra Indiska, eller den fine Filippa K- kjolen som ligger i fryseren etter at den fikk stearin på seg 17.mai for to år siden. Off-white sko og strømper i begge tilfellene. Tror jeg.

har den lagt i fryseren i 2 år....tålmodig sjel du

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:21   #96
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bunad på meg. Min elskede festbunad fra Hallingdal.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:22   #97
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bunad -for første gang

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:25   #98
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

har den lagt i fryseren i 2 år....tålmodig sjel du

Jeg tar en titt på den når jeg henter ut kjøttdeig og kylling en sjelden gang. Så tenker jeg at jeg ikke er helt i form til å bedrive stearinutryddelse, og så lar jeg den ligge litt til. Vips, så gikk det to år.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:25   #99
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Bunad.

Gammel 16-05-10, 21:53   #100
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Bunad her også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.