Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini-tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 21:34   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini-tips!

Nessie, jeg mente at det ikke lønte seg å kjøpe på figleaves for mine, i hvert fall. Jeg ser at den kan tolkes begge veier. Jeg betalte under 1500,- for to Freya på LaLina.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:38   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kommer ikke dette fortollingsgebyret på 225,- eller noe i tillegg?

- No. 4 -
Gammel 24-05-10, 21:38   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men kommer ikke dette fortollingsgebyret på 225,- eller noe i tillegg?

Aner ikke?
Men uansett er man da oppe i ca 1000 kr... og fortsatt billigere enn her i landet?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:46   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Aner ikke?
Men uansett er man da oppe i ca 1000 kr... og fortsatt billigere enn her i landet?

Jeg har kjøpt denne i Norge og betalt rundt 700,- (med underdelen til høyre).

- No. 4 -
Gammel 24-05-10, 21:42   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Irma! Hva heter den nydelige der?

Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:49   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Irma! Hva heter den nydelige der?

Fantasie Maui.

Gammel 24-05-10, 21:44   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et heeelt annet tips, men denne sportsbh-en er fantastisk!

http://www.bravissimo.com/products/l...C0ltqxqea5Q%3d

Gammel 24-05-10, 21:52   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Maui var det ja.

Jeg kjenner at jeg elsker den litt. Enda jeg nettopp bestilte på ebay.

Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:52   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

På den annen side - den jeg bestilte var veldig billig. Kanskje jeg kan bestille en truse fra Maui også? Det vil passe fint med de overdelene jeg har.

Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 09:15   #10
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri betalt mer enn 1000,- for Freyabikiniene mine her. Tror jeg skal gå og ta en titt!

Gammel 25-05-10, 11:44   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Mulig jeg husker feil? Skal se om jeg finner kvitteringen.

Gammel 26-05-10, 23:36   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg kjøpte også en størrelse større i bukse enn det Damen anbefalte, fordi jeg hater at det bulker seg mer enn nødvendig. Damen var redd for at jeg skulle vise stumpen i vannet.

- No. 4 -
Gammel 27-05-10, 18:06   #13
Albertine
Passiv

Standard

Jeg knep øynene sammen og bestilte følgende på figleaves.com:

Jeg tok en råsjanse og bestilte samme størrelse som jeg bruker i Bravissimo-BH, og flesket til med en størrelse større enn vanlig i truse. Skal da ikke bade jeg, så jeg trenger ikke være redd for å vise stumpen.

Irma, takk for hjelpsom prikk.

Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 21:53   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg knep øynene sammen og bestilte følgende på figleaves.com:

Jeg tok en råsjanse og bestilte samme størrelse som jeg bruker i Bravissimo-BH, og flesket til med en størrelse større enn vanlig i truse. Skal da ikke bade jeg, så jeg trenger ikke være redd for å vise stumpen.

Irma, takk for hjelpsom prikk.

Det blir nok bra!

Jeg er utrolig spent på trusa jeg og.. men jeg vil uansett gå lite i truse og topp bare tror jeg. Jeg bestilte også samme str i bikin som jeg har i bh.

Gammel 27-05-10, 22:04   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Den var lekker Albertine! Håper du blir fornøyd.

Gammel 27-05-10, 23:07   #16
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle bikiniene her er lekre. Jeg mistenker at det også har noe med modellene å gjøre. Men bikini skal det bli, uansett kropp.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 20:35   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp kjøpt denne:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 21:58   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har nettopp kjøpt denne:

Søt!

Gammel 31-05-10, 13:17   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den satt ikke så verst på, det er det viktiste. Jeg tenkte meg på She eller noe, men dette ble jo litt billigere. (Kapp Ahl).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:06   #20
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Den var fin, Karamell!

Jeg får sånn hodepine av bikini med knute i nakken.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.