Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tatovering(er)?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatovering(er)?
Ja, jeg har mer enn 5. 3 1,37%
Ja, jeg har 4-5. 2 0,91%
Ja, jeg har 2-3 31 14,16%
Ja, jeg har én. 49 22,37%
Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. 3 1,37%
Nei, men jeg har vage planer om å få det. 9 4,11%
Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? 23 10,50%
Nei, og det er helt uaktuelt å få det. 99 45,21%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-10, 21:27   #81
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

jeg har en, diskret.. og har vage planer om å få en til..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 23:54   #82
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Nei

Gammel 31-05-10, 23:57   #83
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ingen, men har litt lyst på en.
Vet hva jeg vil ha, men ikke hvordan den skal se ut og hvor jeg event ville hatt den.
Det jeg kunne tenke meg var forbokstavene til gutta mine, R, M og S.
Skrevet på en fin måte og litt i hverandre.

Gammel 01-06-10, 00:18   #84
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, og det er virkelig totalt uaktuelt å skaffe meg det. Jeg liker ikke tatoveringer. Selv når jeg ser veldig fine tatoveringer (for jeg ser jo at de finnes), så tenker jeg at det hadde vært enda finere uten.

Sier meg enig i dette

Sånn av ren nysgjerrighet: Hva er drivkraften bak å skaffe seg en (ny) tattoovering når man ikke vet hvilket motiv man skal ha? Jeg har alltid forestilt meg at man finner et motiv man faller for og tattooverer seg, men ser jo ut fra tråden at dette ikke alltid er tilfelle. Hva er årsaken til at du fikk deg en tattoovering?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 07:35   #85
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tatoverte meg fordi jeg ville dekorere kroppen min. Jeg ville ha det innen en viss stilart, og jeg vil ha flere i samme stil uten at jeg har noen klar idé om motivet. Jeg tatoverer meg fordi det er pent, og har også blitt litt "avhengig". Det går både på adrenalinrushet og det å ha noe nytt, fargerikt og pent på kroppen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 07:41   #86
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har to. Planlegger å bygge på den jeg tok sist, det er et blomstermønster på ryggen.

Gammel 01-06-10, 07:48   #87
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holdt på å krysse av på "umiddelbare planer", men siden jeg har hatt de planene siden 1990, vet jeg ikke om det kvalifiserer som umiddelbart.

Men når jeg klarer å bestemme meg for hvahvorhvordan, DA ...

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 08:26   #88
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, og har ingen planer om å skaffe meg det heller. Jeg syns ikke det er spesielt stygt nødvendigvis, men for meg er det helt uaktuelt.

Gammel 01-06-10, 08:33   #89
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Sånn av ren nysgjerrighet: Hva er drivkraften bak å skaffe seg en (ny) tattoovering når man ikke vet hvilket motiv man skal ha? Jeg har alltid forestilt meg at man finner et motiv man faller for og tattooverer seg, men ser jo ut fra tråden at dette ikke alltid er tilfelle. Hva er årsaken til at du fikk deg en tattoovering?

Nå visste jeg at jeg ville ha noe egyptisk, siden jeg er "besatt" av gamle Egypt, men jeg var usikker på akkurat hvilket motiv. Men jeg ville gjøre det fordi jeg synes tatoveringer kan være veldig pent, og jeg angrer ikke et halvt sekund på at jeg gjorde det, jeg er veldig fornøyd.

Gammel 01-06-10, 08:35   #90
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Stemte Nei, og det er helt uaktuelt å få det

Jeg blir litt sånn av tatoveringer - det er ikke pent uansett om de er små eller store eller whatnot.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 10:22   #91
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har lyst på en. Det skulle da vært navnene eller forbokstavene til barna mine i kombinasjon med et hjerte. Og tidspunktet for å ta den skulle vært denne sommeren.

Men jeg er ikke flink nok til å tegne og har foreløpig ikke funnet det rette motivet på nett, så det ser ikke ut til at det blir noen.

Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 10:24   #92
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men jeg er ikke flink nok til å tegne og har foreløpig ikke funnet det rette motivet på nett, så det ser ikke ut til at det blir noen.

Det er jo det man har tatovører til. Mange av dem er kunstnere, som utvikler dette sammen med kunden innenfor stilarten de kan best. Du vil jo ikke ha en masseprodusert tatovering du finner på nett?

Gammel 01-06-10, 10:26   #93
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jo det man har tatovører til. Mange av dem er kunstnere, som utvikler dette sammen med kunden innenfor stilarten de kan best. Du vil jo ikke ha en masseprodusert tatovering du finner på nett?

Nei, det er jo det som er ankepunktet mot samtlige jeg finner på nett.

Jeg er så treg - jeg har ikke tenkt på å kontakte en tatovør engang.
Men samtidig så må jeg finne ut om jeg skal ha med farger, med blomster på, med Nemi som står og holder hele greia eller hva før jeg går videre.

Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 10:28   #94
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Alt det der kan du også snakke med en tatovør om.

Gammel 01-06-10, 11:32   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Sier meg enig i dette

Jeg liker å uttrykke meg på alle mulige måter, og ser på tattoveringer som en slags måte å kommunisere på. (ikke nødvendigvis kommunisere utover, men kanskje bare for seg selv) Det er ikke viktig om tattoveringen er fin eller passer eller er harry eller hva. Den sier noe, og det syns jeg er fint.

Jeg har en minitattovering som betyr veldig mye for meg, selv om den er sliten og lite original. (Har jeg funnet ut etterhvert som jeg ser flere og flere med samme motiv. ). Jeg har bestemt meg for en til for å markere en viktig ting som har skjedd i livet mitt, men har undret litt på hvilket motiv som skal symbolisere dette. Nå har jeg motivet klart, men vet ikke om den skal være superliten eller veldig stor. Noe midt i mellom vil ikke funke. Og jeg aner ikke hvor jeg skal ha den. Jeg er ganske tjukk. Det er ikke alle steder det er like aktuelt å ha den da.

OGså er det litt deilig å pine seg selv litt. Merkelig, men det er litt sånn.

Gammel 01-06-10, 11:58   #96
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Har ikke, og det er ikke aktuelt å få det heller.

Kan være kult/stilig/pent på noen, men veldig mange er stygge og dårlig plasserte synes jeg.

Gammel 01-06-10, 19:55   #97
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg mot formodning skulle finne på å få flere barn blir jeg jo helt nødt til å bygge på den største jeg har, men jeg har fortsatt veldig lyst på en musikkrelatert sak. Må bare finne riktig låt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 00:15   #98
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har to. En på underarmen(liten) og en på overarmen(stor, dekker hele). Vil ha en på ryggen, men vet ikke hva jeg vil ha enda. Har sikkert grublet på det i to år nå.

Gammel 02-06-10, 00:17   #99
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 2 og planlegger noen til, jeg må bare finne ut hvor jeg skal ha dem. Jeg vil kunne dekke dem til hvis det trengs, så plasseringen er litt viktig. De jeg har nå er på hvert sitt skulderblad.

Gammel 02-06-10, 07:53   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg blir litt sånn av tatoveringer - det er ikke pent uansett om de er små eller store eller whatnot.

Sånn tenker jeg om ring i øyenbrynet. Det er det styggeste jeg ser (sorry om jeg fornærmer noen nå).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.