Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fine pusen min (syk katt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 22:28   #81
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine pusen min (syk katt)

Er det en omplasseringskatt? I så fall ville jeg forhørt meg med Dyrebeskyttelsen eller de som har formidlet katten, for det kan hende de har avtale med veterinær. Jeg husker i alle fall at vi ble oppfordret til å kontakte dem hvis det skulle være noe, for de hadde fastpris hos en veterinær. Prøv i alle fall.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 06:16   #82
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Så utrolig leit da. Også akkurat når du tror at alt er helt bra. Men jeg ville ha pratet med veterinæren, hør om det er mulig å dele opp beløpet over lenger tid hvis du skulle være så uheldig at katten får tilbakefall. Jeg mener, de må da være litt forståelsesfull og medmenneskelig, ikke bare tenke penger?
Masse lykke til, jeg håper katten din forblir frisk og rask.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 11:43   #83
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Dette var trist å høre! Håper det ordner seg

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:26   #84
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Æsj, det var dumt da. Som foreslått over så kan det være lurt å ta en prat med veterinæren om det er mulig å få delt opp beløpet om katten må operere igjen.

Håper det går bra med pusen deres.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:01   #85
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

ja skal prøve å høre med han.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:05   #86
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan også fokusere på at pusen din har vært kjempe heldig som har fått komme til dere, og leve gode, glade dager. Han har ikke noe forhold til å skulle dø, han lever her og nå, så ikke ha dårlig samvittighet for å evt. måtte avlive dersom han skulle få nye runder med sykdom.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:21   #87
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Å så trist

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.