|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Originala
|
![]() Sv: Fine pusen min (syk katt)Er det en omplasseringskatt? I så fall ville jeg forhørt meg med Dyrebeskyttelsen eller de som har formidlet katten, for det kan hende de har avtale med veterinær. Jeg husker i alle fall at vi ble oppfordret til å kontakte dem hvis det skulle være noe, for de hadde fastpris hos en veterinær. Prøv i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Fine pusen min (syk katt)Så utrolig leit da. Også akkurat når du tror at alt er helt bra. Men jeg ville ha pratet med veterinæren, hør om det er mulig å dele opp beløpet over lenger tid hvis du skulle være så uheldig at katten får tilbakefall. Jeg mener, de må da være litt forståelsesfull og medmenneskelig, ikke bare tenke penger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine pusen min (syk katt)Dette var trist å høre! Håper det ordner seg
![]() |
#84 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine pusen min (syk katt)Æsj, det var dumt da. Som foreslått over så kan det være lurt å ta en prat med veterinæren om det er mulig å få delt opp beløpet om katten må operere igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
can-jur
|
![]() Sv: Fine pusen min (syk katt)Du kan også fokusere på at pusen din har vært kjempe heldig som har fått komme til dere, og leve gode, glade dager. Han har ikke noe forhold til å skulle dø, han lever her og nå, så ikke ha dårlig samvittighet for å evt. måtte avlive dersom han skulle få nye runder med sykdom.
![]() |
![]() |
#87 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine pusen min (syk katt)Å så trist |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|