|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen? | |||
Jeg har vært med fra oppstarten |
![]() ![]() ![]() ![]() |
80 | 32,13% |
Jeg klikket meg tilfeldig fram hit |
33 | 13,25% |
Jeg hørte om stedet via kjente |
106 | 42,57% |
Annet |
30 | 12,05% |
Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fikk baby juli 2006 og var innom NM en ukes tid og da noen skrev om man burde ha bakovervendt bilsete eller ei, så kunne man lytte til mammahjertet sitt så meldte jeg meg ut derfra. Og så sutret jeg til Skilpadda om at det ikke var noe kule foreldreforum, bare forum fullt av fjollete damer og så nevnte hun FP og sa at det var ikke bare slike her. Og det stemte jo. Så jeg meldte meg inn i november 2006 eller noe etter å lest litt i et par uker.
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg var med fra starten, og sørget for å få med meg viktige folk over rimelig kjapt.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Er det nå jeg skal bli fornærmet over at jeg ikke ble regnet som "viktige folk"?
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
Vi fordelte.
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fikk en pm på er helt annet forum fra et nick jeg ikke kjente supergodt (da) med tips om at FP hadde hakket mer takhøyde enn det forumet jeg vanligvis kverulerte på.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg svarte annet, men burde kanskje heller krysset av for at jeg har hørt om stedet via kjente. Jeg er også aktiv inne på Ringblomst, og det var der jeg fikk info om Foreldreportalen(veldig mange år etter oppstart). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Du er nummer 15, så det var ikke så lenge du klarte å vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
Vi har hatt en slik tråd, men den er rimelig utdatert. Hvem som kom aller først er ikke så spennende lenger synes jeg, men det er morsomt å høre hvordan de som ikke kom de første månedene fant fram til forumet.
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
Der var den, ja. Jeg mente å ha svart på noe slikt tidligere.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg var med fra starten, i mellomforumet. Husker at jeg kikket inn på det nye forumet og vurderte å melde meg inn som nr. 5, men var litt redd for å være for frampå og ventet.
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fikk en lenke til en diskusjon på flisespikkeriet av en medstudent, da forumet fortsatt var nokså ferskt. Jeg hadde ikke barn ennå selv på det tidspunktet, men falt for forumet og tonen her. En god stund etter kom jeg på at forumet fantes og begynte å lese noen av underforaene som pauseunderholdning i perioder der jeg satt mye ved pc-en, typisk når jeg skrev semesteroppgaver og slikt. Det siste året før jeg meldte meg inn leste jeg mye i den åpne delen, både nye og gamle tråder, og fikk mer oversikt over medlemmene også.
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Tips fra ~TM~ |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Har medlemsnummer 663, så var ikke med Mayflower, men var kanskje blindpassasjer på en av de påfølgende båtene etter den første jula? Jeg husker ikke helt hva som skjedde, men jeg fikk med meg at det hadde vært noe rabalder på et annet forum som jeg frekventerte og brått var kvaliteten på trådene der av en annen kvalitet enn det jeg hadde vært vant til. Tror jeg måtte lete meg fram til FP, men husker ikke helt hvordan jeg klarte det. (Derav blindpassasjer-referansen).
![]() |
#19 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() |
|
|