|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Eg har vokst opp med bidé, og angrer skikkelig på at eg ikkje tok da med i husplanene. Det er ein genial liten innredning. Min hud toler ikkje dusjing kvar dag, og heller ikkje ungane sin. Så ein kjapp vask i bidé i stedet hadde vært herlig. Pluss at da er perfekt for fotbad.... og dukkebadekar
![]() |
#82 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Har ledd og humra meg gjennomt tråden, og sitter med litt blanda følelser ang bidét... Vil, vil ikke prøve?
![]() |
#83 |
trøtt
|
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Hvis man blir lei av bideet sitt kan det sikkert også fylles med jord og bli en fin blomsterpotte. Med innlagt vann!
![]() |
#84 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Men altså. Sånn i effektivitetens navn, når man likevel skal vaske av seg diverse uhumskheter i en dings spesiallaget for formålet - er det noen grunn til å gå omveien om toalettet da, hvis man bare skal tisse? Same pipes etc?
![]() |
#85 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:
Hvis man tisser i dusjen, kan man tisse i bideet.
![]() |
#86 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Jeg skjønner ikke helt greien med fotbad? Hvordan får man det til da? Klatrer oppi og står? Sitter på doen og har beina borti/nedi om man rekker bort/kanten ikke kommer i veien? Eller mener dere stå på en fot og ha den andre oppi og vaske en og en fot og ikke fotbad?
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, veldig pjaktisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Fortynnet
|
Nå kom jeg til å tenke på Elling på sydentur med moren, og hans funderinger rundt dette med setebad. Har du lest den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Pauset
|
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Urin er visstnok noe av det reneste som finnes, så hva skal man egentlig med toalett og bidé? Man kan jo bruke dusjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bidét? :SF avslører sin kulturelle bakgrunn:Sist vi var i Ethiopia var det veldig kjekt da mannen min satt på do og samtidig spydde i bidet som sto rett foran - for en tur
![]() |
|
|