Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Pass it forward - bøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-10, 23:07   #1
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Pass it forward - bøker

Jeg gir også bort Ines, jeg elsker deg av Isabel Allende (lydbok).

Ønsker meg Nattefokk, engelen på sjuende trinn, Elskede - Tony Morrison, noe med Isabel Allende eller Sookie Stackhouse (på norsk).

Sist redigert av Bærekraftig : 11-08-10 kl 00:01. Årsak: Kafka på stranden gitt bort
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:10   #2
Frantzen
Passiv

Standard

@Pelen: Artig.

@Bærekraftig: Begge bøkene skulle jeg gjerne hatt om de ikke var i lydbok-utgave. Jeg klarer ikke høre på lydbok uten å sovne.

Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:57   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne ha Kafka på stranden på lydbok.

Gammel 10-08-10, 23:59   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir bort Hysj av Vigdis Hjorth.

Sist redigert av LilleT : 11-08-10 kl 09:52.
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 00:00   #5
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg vil gjerne ha Kafka på stranden på lydbok.

Den er din. Send adresse, så skal jeg få sendt den en av de nærmeste dagene.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 08:52   #6
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg gir bort Hysj av Vigdis Hjorth.

Den ønsker jeg meg.

Gammel 11-08-10, 09:52   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ullsokk, her.

Den ønsker jeg meg.

Den er din. Sender du meg pm med adresse?

Gammel 12-08-10, 15:36   #8
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det bare meg som ikke får oversikt i denne tråden? Kan det som skal gis bort og det som man ønsker seg f.eks være i forskjellige farger? Og avmerkes om en har gitt det bort/fått det man ønsker seg? :konsentrasjonsvikt!:

Gammel 13-08-10, 11:09   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Er det bare meg som ikke får oversikt i denne tråden? Kan det som skal gis bort og det som man ønsker seg f.eks være i forskjellige farger? Og avmerkes om en har gitt det bort/fått det man ønsker seg? :konsentrasjonsvikt!:

Skal vi legge det som fortsatt ikke er gitt bort i rødt?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:14   #10
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Skal vi legge det som fortsatt ikke er gitt bort i rødt?

Og jeg driver og ser etter bøker å gi bort altså, det er bare litt hardt å skilles fra bøkene sine!!

Gammel 11-09-10, 11:47   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dytter litt opp igjen, siden det kom bøker fra Luftslottet () her om dagen.
Jeg kan by på følgende:
If you could see me now av Cecelia Ahern
Mengele zoo av Gert Nygaardshaug

Gammel 13-09-10, 22:56   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har byttet alle de engelske råsa bøkene mot råsa bøker på norsk. Si fra hvis det er noen som vil ha noe. Send adresse på PM, og vent tålmodig på overraskelse i posten. Jeg spanderer porto.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:04   #13
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har byttet alle de engelske råsa bøkene mot råsa bøker på norsk. Si fra hvis det er noen som vil ha noe. Send adresse på PM, og vent tålmodig på overraskelse i posten. Jeg spanderer porto.

Råsa bøker!

Gammel 13-09-10, 23:02   #14
Frantzen
Passiv

Standard

@Pingis: Jeg vil gjerne ha Mengele Zoo, hvis det er pocket.

Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:05   #15
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

@Pingis: Jeg vil gjerne ha Mengele Zoo, hvis det er pocket.

Den er i pocket. Send meg adressen din!

Gammel 13-09-10, 23:05   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har flere Råsa bøker, Dragen, så du kan hente her hos meg for så å distribuere rundt etterpå? :lat:

Gammel 13-09-10, 23:09   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Også gir jeg bort La meg synge deg stille sanger og Señor Peregrino.

Har fortsatt Gåten også.

Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:12   #18
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Kan jeg få La meg synge deg stille sanger og Senoren?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:16   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Klart! Send meg PM.

Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 21:08   #20
Frantzen
Passiv

Standard

Tusen takk, Pingis, boka kom i dag!

Svar med sitat
Svar

Emneord
gratis bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.