|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 1/2 avokado med Hvalersalat, 1/2 avokado med chilikreps i aioli, skyr |
![]() |
![]() |
#82 |
snur
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Det er vel 100 g sukkeralkoholer er det ikke? Gidder ikke sjekke nå *lat* Sukkeralkoholer teller ikke som karbohydrater (om jeg husker rett)
#83 |
snur
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: to knekkebrød med rekeost
#84 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: cottage cheese, bringebær, sukrin og fløte, samt 10 hakkede mandler
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Havregryn og CC (Jeg bruker ca 30 g havregryn, jeg har dilla akkurat nå) |
![]() |
![]() |
#86 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Så langt i dag har jeg spist omelett laget på 2 egg til frokost og var mett leeeenge! Og masse agurk.
#87 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Hurtigbrød med kokt egg og majones. Det smaker faktisk veldig godt, og er utrolig fort gjort å lage i micro. Sist redigert av Left : 12-08-10 kl 22:01. |
![]() |
#88 |
Passiv
|
Hva slags pølser er helt uten karber, og hvor kjøpes de?? |
![]() |
#89 |
Passiv
|
Det hørtes godt ut - bringebærsyltetøy laget av sukrin og makrell i tomat |
![]() |
#90 |
er her
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg blir også kvalm av å spise lavkarbo, tror det henger sammen med høyt fettinntak for jeg kan bli kvalm av å spise mye fett uten at jeg er på lavkarbokosthold også.
#91 |
Har tro på forbedring
|
Er det ikke rart? Denne enorme metthetsfølelsen? Jeg opplever nå at jeg ikke får til å spise en full posjon middag engang...
#93 |
Har tro på forbedring
|
Byggryn: 62,9 g pr 100 g vare
#94 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I dag har jeg så langt spist en blanding av yoghurt naturell, kesam, bringebær, solsikkefrø og linfrø til frokost. Til lunsj spiste jeg tunfisksalat (med kesam, sennep, sitronsaft, tomater, stangselleri og purre). Siden dette er min første dag på lavkarbo, regnet jeg med at jeg ville ha behov for litt mer, og har også spist en lunsj nummer to bestående av omelett lagd på to egg og sopp.
#95 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Tidlig-frokost: Skyr |
![]() |
![]() |
#96 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Håkkei, nå har jeg kjøpt sånne stix.
#97 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg hæler ikke konsistensen på CC, så det eneste jeg bruker det til er pizzabunn (1/2 boks CC, 3 egg kjøres med stavmikser til jevnt, håndfull revet ost has i - langpanne - stekes til brunt. Ha så på fyll, litt ostestrø på toppen, stek til osten er smeltet. Presto!) |
![]() |
![]() |
#98 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Takk for gode tips! Jeg må vel søke litt rundt etter oppskrifter, tenker jeg.
|
|