Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil dere se noe kult?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 22:58   #81
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil dere se noe kult?

Fantastisk Iset, Og Albertine !

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:02   #82
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

SIIIIINSVAKT!!!! og veldig inspirerende, her går veka opp med ca en kg i uka og det er utrolig betryggende og trøstende å se at -ja vel så er jeg svær i når november kommer, men det kan man gjøre noe med

Gammel 07-08-10, 23:05   #83
Sjokodille
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
Sjokodille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er ytterligere imponert!

Hvor tett oppi en operasjon anbefales graviditet? Jeg regner med at du ikke planla at det skulle skje på akkurat det tidspunktet. Kan tenke meg at du følte deg vel etter overstått fødsel

Sjokodille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:11   #84
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sjokodille, her.

Jeg er ytterligere imponert!

Hvor tett oppi en operasjon anbefales graviditet? Jeg regner med at du ikke planla at det skulle skje på akkurat det tidspunktet. Kan tenke meg at du følte deg vel etter overstått fødsel

Jeg planla det jo. Altså; de anbefaler å vente i 1-2 år etter operasjonen. Men dette har endel årsaker; mange opererte spiser veldig små matmengder i året etter operasjonen, noen har kanskje komplikasjoner og er i en ekstrem underernæringsfase. Jeg raste jo selv ned i vekt, men jeg har vært en av de ytterst heldige som har hatt så og si 0 komplikasjoner fra dag 1, jeg har fått i meg ganske normale matmengder og etter et halvt år hadde jeg gått ned nesten all overvekten min. Jeg hadde fine blodprøveverdier og jernhelse og alt var bare helt fint.
Jeg diskuterte det med legen min på første kontroll, han sa at et svangerskap nå etter operasjonen ville bli 100 % sunnere og mindre risikofylt enn et svangerskap da jeg var så overvektig.
Jeg og mannen min hadde prøvd i godt over et år å bli gravide før operasjonen. Jeg ble det ikke, for jeg hadde hormonforstyrrelser og alt mulig, hadde aldri mensen osv. Så vi trodde det kom til å ta litt tid denne gangen også, og hoppet i grunnen i det. Jeg regnet jo med å prøve i i hvert fall 6 mndr, helst mer. Men etter ETT (!) forsøk satt spiren.

Så det hele skjedde jo litt fortere enn forventet, men alt gikk veldig fint.

Gammel 07-08-10, 23:27   #85
Sjokodille
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
Sjokodille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det hørtes ut som en gjennomtenkt og sunn graviditet, ja. Så bra at operasjonen tydeligvis var akkurat det som skulle til for deg!

Skriver du fremdeles (åpen) dagbok? Det hadde vært spennende å lese om hvilke tanker du gjør deg rundt din nye livsstil, utfordringer du måtte ha m.m

Sjokodille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:31   #86
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Wow!!!!

Imponert over dere; Iset og Albertine!

Gammel 07-08-10, 23:31   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei jeg skriver ikke dagbok lenger. Jeg hadde nok fortsatt litt i den gamle dagboken om det ikke var for at den ble stengt pga. overskredet antall innlegg. Orket ikke starte noen ny. Kort fortalt er det vel ikke noen utfordringer overhodet, livet er bare veldig fint og jeg har ingen negative effekter verdt å nevne, hehe.

Gammel 07-08-10, 23:33   #88
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å fy flate så stilig! Det er så bra!

Gammel 07-08-10, 23:49   #89
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempeflott både Iset og Albertine!!! Godt jobbet!!! Og til stor inspirasjon for andre som ønsker å gå ned. (inkludert meg)

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 00:42   #90
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Det er så sinnsykt kult bilde, og du er råflott vennen!!
Proud of you!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 00:53   #91
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Utrolig inspirerende Iset, og super innsats. Nesten ikke til å fatte at det går an å gå ned så mye. Er så imponert!

Til deg også Albertine. Du har vært kjempeflink. 60 kg er kjempemasse!

Gammel 08-08-10, 00:58   #92
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Fantastisk! For en utrolig jobb både du og Albertine har gjort.

Gammel 08-08-10, 12:34   #93
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

kan jeg jeg spørre deg, hvor mye koster en slik operasjon?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:37   #94
Albertine
Passiv

Standard

Den koster 140 000,- sånn rundt regnet.

Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:39   #95
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

138.000,- der jeg tok den. Utrolig mye penger, men på den annen side; folk kjøper biler og diverse for langt mer enn det, jeg kjøpte meg livet tilbake. Kunne betalt det dobbelte og vel så det, og det hadde vært verdt hver krone for min del. Jeg hadde bare en 40 %-stilling på den tiden og vi hadde huslån og alt, så et slikt lån var det siste vi burde ta opp, men både jeg og mannen skjønte at her var det ikke noe valg, ikke i den situasjonen jeg var i (det handlet mye om både psyke og fysikk, orker ikke utbrodere alt her nå men det var en jævlig tid) så vi fikk 50.000,- innbakt i huslånet i Postbanken og de resterende 88.000,- i Nordea.

Gammel 08-08-10, 12:56   #96
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Jeg bøyer meg i støvet, er utrolig imponert Og det inspirerer meg som har gitt litt opp til å fortsette å prøve å gå ned litt iallefall. Men jeg håper jeg klarer det uten operasjon.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 13:49   #97
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig!

Gammel 08-08-10, 14:28   #98
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Jeg bøyer meg i støvet, er utrolig imponert Og det inspirerer meg som har gitt litt opp til å fortsette å prøve å gå ned litt iallefall. Men jeg håper jeg klarer det uten operasjon.

Ja, slipper man operasjon er jo det det beste, selvsagt. Ønsker deg lykke til.

Gammel 08-08-10, 14:30   #99
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 11-08-10, 15:48   #100
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Fantastisk! Rett og slett!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.