|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?Kaffe på morningen, vann til arbeidet og te til lunsj.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann med kullsyre og kaffe eller cappuccino. Har en automat på jobben som har mange forskjellige kaffeprodukter og kakao (har ikke forsøkt den ennå) i tillegg til at den har varmt vann, kaldt vann og vann med kullsyre.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva drikker dere på jobb?Champagne.
|
|
|
#6 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Nå er jeg hjemme i permisjon, men det går mest i vann her også. Har alltid vann stående i kjøleskapet som er iskald. Drikker heller det enn juice og saft. Brus derimot er en av mine svakheter. Prøver å begrense det, men har jeg Pepsi tilgjengelig så foretrekker jeg det. Med masse isbiter.
|
|
|
#10 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?Jeg er blitt helt tullete etter Tine iskaffe og må ha en boks så og si hver morgen, utenom den går det kun i vann. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?
Flere som er litt treig, minimalt jeg sikker ila arbeidsdagen jeg også gitt. Men men, drikker iskaffen min og vannet fordi jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vi har kaldt vann og farris i kranene, og ymse kaffetyper i automaten.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Før drakk jeg masse brus og det prøver jeg å kutte ut nå. Jeg er snart på andre uken på jobb uten brusdrikking! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann og Pepsi Max. Helst det siste!
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva drikker dere på jobb?Jeg kan liksom ikke drikke brus sammen med elevene. Vi har egentlig ikke lov å drikke kaffe og te i undervisningssituasjonen heller. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
awesom
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Eller
|
![]() |