Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 12:59   #81
teia
Pirkete

teia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Har igrunnen hatt et veldig bra konsertår i år, hvor jeg fikk med meg den siste på lista mi: Madonna, i Amsterdam. Ellers så jeg DumDumBoys på Sentrum scene, og Robbie i Göteborg.

Jeg liker både de store stadionkonsertene og de mindre intimkonsertene, jeg. Det er noe med stemningen på stadionkonserter som gjør det spesielt, selv om man ikke ser så mye...

Den konserten jeg er mest glad for at jeg har vært på, er INXS på Rockefeller, når kan det ha vært? 97? Samme år som Michael Hutchence døde, i hvert fall.

Ad Robbie: Han hadde ikke fått krype under dyna hos meg. Men jeg synes han lager bra show og er veldig underholdende. I tillegg liker jeg musikken hans. Jeg har sett ham to ganger, i Spektrum for tre (?) år siden og altså i Göteborg. Det er noe med hele pakka.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:03   #82
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

teia: heldige du som har sett INXS dengang det var stas.

Gammel 29-09-06, 13:13   #83
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

teia: heldige du som har sett INXS dengang det var stas.

Mmm. Og HAN kunne kanskje ha lurt seg under dyna mi.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:33   #84
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm, vanskelig. Den største til nå er uten tvil Queens på slutten av 80-tallet. Det var bare stort. De siste årene etter at Herremannen ble født har det dessverre ikke blitt så mye. Dog var vi på David Bowie sist sommer og uten å ha vært fan tidligere så ble jeg det, i vært fall for noen uker Jeg var mer gira enn mannen og han er gammel Bowie-fan.

Mange som jeg kunne tenke meg å gå på, men som det er for sent for. Må tenke litt for å komme frem til noen som kan være aktuelle. Abonnerer i vært fall på info fra Rockefeller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:10   #85
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akkurat kommet hjem fra C.C Cowboyskonsert. Et av konsertønskene oppfylt!

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:07   #86
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Live

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:15   #87
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nick Cave live på et mørkt utested med små bord og intim stemning.
Det hadde vært noe det!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:40   #88
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Pink Floyd!!! Og Massive Attack Og Madonna!

Jeg var på U2 i fjor sommer og det var helt fantastisk. Og Robbie var ikke så borte vekk han heller

Gammel 01-10-06, 13:02   #89
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Godt.

Dere Robbiekåte folka. Hva er det dere tenner på? Er det morsinstinktet som trer i kraft? De fengende rytme- og hoftebevegelsene? Kroppen hans?

Det lurer jeg også på.

At Robbie på noen måte kan være deilig ligger langt utenfor min forstand.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:02   #90
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Har vært på konsert med U2 og Dire Straits og det var kjempebra
Toto var også en flott opplevelse.
Kunne tenkt meg å få sett Pink,Madonna og DumDum Boys.

Gammel 03-10-06, 08:45   #91
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

AC/DC tror jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:07   #92
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

AC/DC tror jeg..

Hadde vært gøy! (Føyer dem til på lista mi sammen med Metallica og Pink Floyd)

Gammel 03-10-06, 10:14   #93
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Smil

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hadde vært gøy! (Føyer dem til på lista mi sammen med Metallica og Pink Floyd)

Var på Metallica i Spectrum. Det var kjempemoro! Men jeg har litt mer forhold til AC/DC sangene, så det hadde nok vært enda gøyere. Har en dvd-konsert med AC/DC, og den er helt utrolig. Mannen var på konsert med Ramstein, og det var bra!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:18   #94
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 08:12.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:24   #95
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Min også.

Guttene mine har vært på konserter i Tyskland med både Metallica og Rammstein, muligens AC/DC også. Det er ikke min type musikk, og jeg er usikker på hva jeg ville valgt som min drømme-livekonsert. Kanskje R.E.M.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:37   #96
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eva Cassidy.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:14   #97
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nirvana, Alanis Morissette og U2.

Gammel 04-10-06, 21:22   #98
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

1. U2
2. U2
3. U2
osv osv

Er skikkelig fjortiss hva angår U2, vært en hardbarka fan siden tidlig på 80 tallet. Sett de live 12 ganger, like stort hver gang - særlig i Dublin!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:26   #99
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

...og langt inne på presten sitt, som min mor ville ha sagt. Men det kan kanskje ikke du si når jeg tenker meg om …

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:23   #100
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Robbie Williams

Digger musikken hans, og han er sjarmerende.. men ville ikke hatt han om noen hadde kasta hen etter meg, For jeg liker sambo bedre!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.