Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 15:49   #81
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Akkurat nå er det to ting jeg virkelig, virkelig, virkelig ønsker og som jeg går og tenker på hver dag. Det første er å få en dato for vektoperasjon i nær framtid (alternativt plutselig få 144.000 kroner så jeg har råd til det privat), og det andre er å få råd til å kjøpe et rekkehus/tomannsbolig. Begge deler er nok realistisk innen 1 år, men jeg vil ha det NÅ!

Gammel 18-08-10, 16:00   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at den jevne FP-er i utgangspunktet er ganske priviligert, ut i fra hva vi ønsker oss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 16:05   #83
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg ser at den jevne FP-er i utgangspunktet er ganske priviligert, ut i fra hva vi ønsker oss.

Jepp. (Men det er jo ikke akkurat noen nyhet.)

Gammel 18-08-10, 16:07   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jepp. (Men det er jo ikke akkurat noen nyhet.)

Sier du at jeg sparker inn åpne dører?

Kaller du meg en... en dårlig forumdebattant?

Gammel 18-08-10, 16:07   #85
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne slengt opp et par litt mer realistiske ønsker også, men jeg hadde inntrykk av at man skulle fortelle hva man virkelig ønsket seg (men ikke nødvendigivs ville få).

Begge mine ønsker er rimelig uoppnålige, dessverre.

Av mer realistiske ønsker har jeg ny parkett på stue og kjøkken og sommerhage (huset i Norge).

Gammel 18-08-10, 16:09   #86
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Bare vi kommer i orden i det nye huset skal jeg bli helt Dumbledore og bare ønske meg varme sokker.

Gammel 18-08-10, 16:11   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier du at jeg sparker inn åpne dører?

Kaller du meg en... en dårlig forumdebattant?

Nå hadde jeg skrevet et forsøk på å eskalere en krangel her, men fant ut at jeg var ikke helt i form, så jeg slettet. (Egentlig mente jeg jo bare å dulte litt på deg og være enig.)

Gammel 18-08-10, 16:13   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå hadde jeg skrevet et forsøk på å eskalere en krangel her, men fant ut at jeg var ikke helt i form, så jeg slettet. (Egentlig mente jeg jo bare å dulte litt på deg og være enig.)

:kooooozemoooooze!!!:

Håkkei, ikke mer kaffe på noen minutter nå. :selvinnsikt:

Gammel 18-08-10, 17:18   #89
Left
Passiv

Standard

Ok - hvis vi skal være veldig spesifikke, så ønsker jeg meg dette huset:

Bømlo fra Blink Hus, sikkert med litt spesialtilpasninger.

Men egentlig hadde jeg vært overlykkelig for et rekkehus fra 70-tallet i det området vi ønsker å bo i.

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:21   #90
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har vinterhage.
Ønsker meg et feriehus i varmere strøk. Og en Macbook pro.

Gammel 18-08-10, 17:23   #91
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Et bittelite pensjonat i Frankrike, hvor jeg kunne servert bouillabasse og tarte tatin.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:30   #92
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Kom på mer!
Et skikkelig walk-in-closet. Nå har vi et rom på ca 3.5 m2 innenfor soverommet med noen stenger og trådhyller, men jeg ønsker meg et stooort, bare til meg. Ordentlig innredet, gjerne med stort speil og riktig belysning. En øy midten med smykker og belter. :hollywood:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:36   #93
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hushjelp og nanny.

Gammel 18-08-10, 17:37   #94
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ridehall!!!

JA!!!!! Det vil jeg også ha, isolert med frostfritt dekke!!!

Men mannen vil ikke, dumme, dumme mannen

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:45   #95
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Mindre, nyopp-pusset hus uten hage. Helst en leilighet nær sentrum, med stor balkong.
2. To måneders ferie i USA og på Hawaii, der mannen og meg hadde fått de siste tre ukene alene.
3. Hytte på Voss, i skibakken.
4. Hytte ved sjøen

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:45   #96
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hytte.
Blir antagelig om nokon år.

Her heime: ny ytterdør.

Gammel 18-08-10, 17:48   #97
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting som jg ønske rmeg som er realistisk å få til en gang, men koster nok penger og mye tiltak (og en del surmulig fra økonomisjefen/ mannen med flere tommeltotter enn meg) er nye skap til oppbevaring i stuen, nye lenestoler, og et skikkelig garderobesystem til det såkalte walk in closetet vårt.

Men mest av alt et større hus ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:49   #98
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Vi sparer og er flinke, men jeg vil ha stort hus nåååååå! Jeg blir sprø av leiligheten vi bor i nå.

Jeg blir gal av å bo i leilighet også, så det må være enebolig.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:51   #99
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Få fikset gjestetoalettet så det ikke lukter kål der. Vann i sluker og bruk hjelper ikke. Så kunne jeg ha badet i fred og med god samvittighet sende gjester inn på gjestetoalettet. Da behøver jeg ikke være flau over rotet vi lager på badet. For gjestetoalettet skulle være i perfekt stand. Alltid.

Gammel 18-08-10, 17:57   #100
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterhage, ferdig oppusset kjeller og hytte ved vannet(sjøen).
De to første er ganske så realistiske om det er det vil vil, men hytte ved vannet er altfor dyrt, i hvert fall her vi vil bo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.