|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Vasker du klær like før du sender de til ny kjøper? | |||
| Ja |
|
107 | 79,26% |
| Nei |
|
7 | 5,19% |
| Bare hvis jeg ser de er skitne |
|
21 | 15,56% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Tror jeg må begynne å kjøpe av Mim istedenfor å selge til henne, om man får mumikopper med på kjøpet *får aldri nok* |
|
|
|
|
|
#82 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja, det er vasket og pent sammenlagt når det selges eller gis bort. Sist jeg ga bort fravokst barnetøy (tilsvarende tre breddfulle bæreposer) så strøk jeg klærne og la de pent de en fargerik kartong fra IKEA også, men vanligvis er jeg ikke riktig sååå inspirert. Sist redigert av Cuyahoga : 20-08-10 kl 08:54. Årsak: skriveleif |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?
Du skal være glad det ikke er meg du gir bort klær til. De klærne hadde blitt til en krøllete haug etter omtrent 2 sekunder hjemme hos meg, noe som sikkert hadde føltes (om ikke veldig, så i alle fall litt) bittert.
|
|
|
#84 |
|
etterpåklokest
|
Neh, det tror jeg at jeg hadde taklet fint, gitt. :er realist: |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?JA! De må være nyvaskede! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Selvsagt vaskes tøyet. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
TittelTøs
|
|
|
|
#89 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg har en egen trådkurv på vaskerommet som jeg legger bort klær som er for små etc. i, og dit havner ting når jeg bretter sammen nyvaskede klær.
|
|
|
#90 |
|
kamerat
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker ikke rene klær om igjen, og jeg stryker aldri noe som helst. So there.
|
|
|
#92 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Har faktisk aldri falt meg inn å vaske reine klær om igjen. Stryker gjør jeg heller ikke. *lat* |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Tåler regn
|
Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Når jeg henter frem klær for salg i skapet , så er de iallefall rene når jeg har lagt dem der. Håper virkelig ikke noen har fått skitne klær av meg. Man blir jo nesten litt paranoid av slike innlegg. Sist redigert av Pelikan : 22-08-10 kl 20:19. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Epikur
|
Ja, det er jo noe vidunderlig passivt-aggressivt ved å lage en slik generell tråd.
|
|
|
#96 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Denne kan jeg signere.
|
![]() |
|
|