|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Kan dy rygge med henger | |||
| Ja, jeg er mann |
|
4 | 3,42% |
| Nei, jeg er mann |
|
1 | 0,85% |
| Ja, jeg er kvinne |
|
42 | 35,90% |
| Nei, jeg er kvinne |
|
70 | 59,83% |
| Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Kan du rygge med henger?Helt ærlig så synes jeg at dette er en av de tingene som er dimensjonert opp til å være så utrolig mye vanskeligere enn det egentlig er. Det er da slett ingen heksekunst. Om man ikke forstår systemet og lar seg stresse av det blir det jo selvfølgelig litt problematisk, men noen umulig oppgave for enhver med interesse for å kunne det er det jo virkelig ikke.
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Har aldri forsøkt med bil, men ut fra hvor dårlig jeg er til å rygge med sykkelvogna på sykkelen, tror jeg ikke det.
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Aldri prøvd.
|
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan du rygge med henger?Savner alternativet: "Vet ikke," da jeg aldri har forsøkt.
|
|
|
#5 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Har aldri forsøkt men tror jeg hadde fikset det.Er god på bilkjøring inkl.rygging og lukeparkering
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan du rygge med henger?Det kan være veldig vanskelig å manøvrere med henger, altså!
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Jeg har gjort det bare en gang, og det funket veldig bra.
|
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Sv: Kan du rygge med henger?jeg svarte nei - selv om sannheten er at jeg ikke har prøvd. Men jeg ville nok ha blitt litt stressa av det tror jeg.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kan du rygge med henger?
Vi har ikke båt, vi har venner med lastebil, og man får da ting hjemkjørt. Og båret opp.
|
|
|
#14 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns ikke det er så rart, altså, jeg hadde bare ikke tenkt på det bevisst.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Det er sikkert det samme som at jeg aldri har tenkt særlig bevisst på at vanlige folk skulle trenge en henger noe særlig.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Det er alltids greit å ha hengerfeste, men det er ikke alle som trenger det. På min forrige bil hadde jeg det ikke. Jeg hadde behov for det én gang i løpet av de fire årene. Med tanke på at hengerfeste vel var et tillegg til 7500 kroner synes jeg det den gangen var greit å betale en tusenlapp for å leie en varebil i stedet. Mer praktisk var det også.... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du rygge med henger?Jeg kan
|
|
|
#20 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Kan du rygge med henger?Ja, jeg har lært meg i sommer da vi har drevet mye med båt og henger.. Da har mannen vært avhengig av min hjelp til tider og jeg har både kjørt med, og rygget med henger..
|
|
![]() |
|
|