|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Et annet eksempel fra tidligere tider da de to store var små, jeg hadde lagt ut endel bilder av dem på nett. Jeg drev med scrapbooking og hadde lagt ut det jeg hadde laget på et forum. Ei som jobbet i barnehagen der mine gikk fortalte meg at hennes mor hadde printet ut alt jeg hadde laget (som inspirasjon altså, ikke galt i så måte) og at hun skvatt litt da hun så store bilder av barn hun kjente hjemme hos sin mor. Etter det har jeg vært mer restriktiv med å legge ut den slags og spesielt på steder hvor jeg ikke har kontrollen selv.
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Nå måtte jeg google ungene og det finnes ingenting som settes i sammenheng med min blogg. Men så har jeg aldri brukt deres navn i bloggen. Selv tenåringen kommer bare opp med avisartikler hvor hun har vært med, selv om hun har egen blogg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Jeg googler barnas navn jevnlig jeg. 1 treff på eldste, ingen på de to små.
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Jeg har faktisk aldri tenkt på å google barnas navn - gjorde det nå, og det var bare noen judo-resultater for eldste, ingenting på yngste - ingen bilder eller noe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Fordi det er mange barn som lever på hemmelige adresser, så er det minste en kan gjøre er å sladde.
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?
Det hjelper dette barnet veldig lite at jeg sladder et bilde mine 200 FB venner har tilgang til, når samme bilde ligger ute på lokalavisas side, med navn, dato og sted.....
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?
Noen bruker tiden sin på dette.
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Å legge ut bilder av andres barn på nett?Leste en artikkel nylig i forhold til første skoledag. |
|
|
|
![]() |
|
|