|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg kjører en helt annen stil enn andre, ser jeg. Jeg trener såpass mye at jeg er istand til å forsvare territoriet mitt jeg. Også topper jeg det med å bo med en som er ekstremt I. Jeg er safe. |
|
|
|
#2 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningSF - jeg trodde faktisk din I og jeg hadde et snev av vennskap. Men det var muligens bare noe jeg innbilte meg?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningMå bare presisere at Floksa sier IKKE at alle må bli tiltrukket av alle, det hun sier er at hun aldri selv har opplevd, eller bivånet noe vennskapsforhold mellom hetrofile menn/kvinner som ikke før eller siden utvikler følelser som ikke burde vært der.
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg har mannlige venner som jeg har kjent i over 20 år, som jeg liker "veldig veldig godt", som jeg synes det er morsomt og hyggelig å prate med og å være på fest sammen med, og som jeg endog synes er både kjekke og tiltrekkende, men som jeg aldri har vært forelsket i, og som, såvidt jeg har fått med meg, aldri har vært forelsket i meg. (Jeg kan ofte synes en mann er tiltrekkende uten at jeg vil si at jeg er tiltrukket av vedkommende. Sånn er det i grunnen med de fleste av de mannlige vennene mine.)
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningWell spoken, Skilpadda!
|
|
|
#6 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg tror jeg mener nærmere mannlige venner enn noen av dere mener. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning
Mener du at man ikke kan være venner med noen som er - øh, mindre pene? Så stygge mennesker kan ikke ha nære venner?
|
|
|
#8 |
|
Deltidsmamma
|
Jo, men jeg vil vel ikke si jeg liker de veldig, veldig godt. Som i forveksle med være interessert i. (igjen det er sånn som jeg mener det, dvs ordbruken jeg tenker på) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tøff i frakk
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningDet finnes noen som ikke er pene, det vil jeg absolutt hevde. Men jeg kan like de veldig godt for det. Jeg tror kanskje vi legger veldig ulike ting i å like noen veldig godt.
|
|
|
#10 |
|
Tøff i frakk
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg tar meg en bolle sammen med Iset og Zoë.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningMen man kan jo like folk veldig, veldig godt uten at det blir seksuelt? Eller går det plutselig over i noe seksuelt når man liker noen veldig, veldig godt? Jeg skjønner ikke helt.
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#13 |
|
Deltidsmamma
|
Nei, det er jo det da. For 3 gang, det er jo hva man legger i ordene. Om min mann sier at man liker sin venninde veldig, veldig godt, så ville jeg kunne finne på å bli sjalu. Fordi jeg ville tolket at han hadde antagelig også lyst på henne. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningBoller gjerne med Iset, Zoë og Miromurr
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningMin mann har aldri sagt rett ut at han "liker venninnene sine kjeeempegodt", men jeg vet jo at han er glad i dem og trives sammen med dem, og det gjør meg virkelig ingenting at han går på kino eller annet med en eller flere av dem. De er venner, that's it. Og skulle noe skje, javel da skjer det, jeg kan ikke gå rundt og være paranoid og sjalu i tilfelle noe skulle skje, sånn orker jeg virkelig ikke å leve. Usj.
|
|
|
#20 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg sier jo ikke at jeg lever sånn heller. |
|
|
|