|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Åpnigstidene er 07.30 - 16.15.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Det går fint siden jeg er gift med en mann som har flexitid. Hadde jeg vært alene hadde det ikke gått, da måtte jeg kommet frem til en eller annen ordning med jobben. Der jeg jobber har vi åpent fra 7-17 så da må jeg jo være på jobb 7 på tidligvakt, eller jobbe til 17 på senvakt. Barnehagen til yngstemann har åpent fra 7.30 til 16.30 så det hadde ikke gått, nei.
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Jeg hadde klart det, fordi jeg har søkt jobb som er nærme hjemme og vi har byttet barnehage til nærmere der vi bor. Nå har jeg 15-20 min gange til kontoret. Barnehagen er åpen fra 7.30-17 og jeg har i tillegg fleksitid.
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?
Det er sikkert fordi togene her alltid er minst en halvtime forsinket halve året.
|
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Barnehagen ja. SFO nei. Men nå kan de gå hjem alene, så det går. Men jeg skulle gjerne hatt fleksitid...
|
|
|
|
#6 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Vår barnehage er åpen fra 06.45 til 17.00. Man kan melde inn behov for endring hvis man ønsker andre åpningstider.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Vår bhg er åpen mellom 7 - 17 og har aldri hørt et ord om begrensninger i tiden ungene kan være der.
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Barnehagen har åpent fra 7-16.15. Siden jeg jobber der selv så går det helt fint, men jeg kommer til å slite når storebror skal begynne på skolen om et år. Kommunen her har egentlig praktisert at man ikke får ha egne barn i samme barnehage som man jobber, men jeg har fått det av en eller annen grunn og er glad for det. Jeg ville uansett kunne klart å få det til, men da måtte jeg kun ha jobbet mellomvakter.
|
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Såvidt. De åpner 6.45 (om noen har bruk for det, 7.15 ellers) og stenger 16.30. I fjor var jeg i praksis litt utenfor byen og å være der helt til kl 16 var aldeles utopisk.
|
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?De yngstes barnehage er åpen fra 7.30 til 16.30. Jeg har ikke jobbet fullt på noen år, og det ville vært umulig å jobbe fullt i min siste stilling og ha ansvaret for henting/bringing alene, da måtte i så fall barnehagen være døgnåpen. Drømmemannen jobber rett ved barnehagen og jobber til dels når og hvor han vil, han er så fleksibel at det uansett ikke hadde vært noe problem for oss. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute på tur
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Barnehagen vår er åpen mellom 07 og 17, og for min del lar det seg fint kombinere. Jeg er 25 min å kjøre på jobb og står "aldri" i kø. Det siste året har jeg kun stått i kø for Obama og da var hele E6 stengt. Mannen som kjører gjennom Oslo, hadde ikke kunnet jobbe en full dag og samtidig hentet og levert.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Barnehagen er åpen fra 7 til 16.30 og det går helt fint å rekke.
|
|
|
#13 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Barnehagen jeg jobber i har åpent 06:45 - 16:45. Ungen gikk i samme barnehage så det gikk fint. SFO derimot har åpent fra 07:15 - 16:30. Så da jeg jobbet vaktsystem, så ble det litt trøblete, spesielt siden mannen begynner på jobb kl. 07:00. Men det gikk jo med litt smidighet.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Vår barnehage har åpningstid fra 0645-1700. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Åpent fra 0645 tror jeg til 1630. Jeg slutter 1615 på jobb. Det går bra fordi barneahgen er i nabohuset til jobben min. Å ha barn i barnehage lenger unna jobben enn det er ikke mulig hvis jeg skal hente.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Nei, det går ikke. Nå er jeg i 50% arbeid, har fast arbeidstid fra 09.30-16.00 og barnehagen er åpen fra 08.00-16.00, så jeg er helt avhengig av at noen henter henne de dagene jeg er på jobb. Mannen er mye borte i forbindelse med jobb. Etter jul begynner jeg sannsynligvis i 100% stilling, så da blir det enda verre, begynner noen dager 07.30 og slutter noen dager 16.15. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Begge barnehagene gutta min har gått/går i er åpne fra 7-17. Barnehagen jeg jobber i er åpen fra 6.45 til 17.
|
|
|
#18 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Det hadde vel latt seg gjøre, barnehagen er åpen fra 7-17.
|
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Vår bhg har åpnet 06.45 til 16.45(som oftest er bhg tom kl 16.10 på sommeren og 16.20 om vinteren)
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?Barnehagen vår er åpen fra kl 07-16.45. Jeg kunne ikke klart både levering og henting kombinert med full arbeidsdag. Jeg har ca 45 min reisevei til jobb med buss - og kjører bil fra bussholdeplassen til barnehagen, som er ca 10 min. |
|
|
|
![]() |
|
|