|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #2Ja, det varierer hvor flinke de er, men dette er verdens raskeste lagidrett, så jeg forstår jo at det er krevende. Volden var et resultat av aggresjon etter at de hadde fått noen heftige utvisninger, da.
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2Det var ikke så veldig smart å tenke at marengsene jeg laget sent i går kveld, og som skal stå i ovnen til den er helt avkjølt, bare kunne bli værende i ovnen over natten. I morges hadde jeg nemlig helt glemt dem da jeg slo ovnen på 220 grader for å steke rundstykker. Marengs blir overraskende raskt brent, viser det seg.
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2Det er vel bandy som regnes som verdens raskeste lagidrett.
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #2Jepp. Store gutter, enorm fart, skarpe skøyter... En kombo som krever at de spiller som gentlemen.
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #2
Og du er fanatisk avholdsmenneske, siden du legger det i gruffetråden?
![]() |
|
|