|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Gruffetråden #12
Har du merket dem med navnelapp med telefonnummer? |
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12At livet generelt er bratt og gruffete om dagen.
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #12Jeg gjør faktisk ofte det med hansker, og hsr fått tilbake noen også, men ikke disse.
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråden #12Jeg bøyde meg ned for å hente noe i badeskapet i dag morges. (Rosa hårfarge) Når jeg rettet meg opp, fikk jeg skikkelig vondt i ryggen, og det gir seg ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #12Jeg skal egentlig sette julekakedeiger i dag. Alt er innkjøpt. Alt står på kjøkkenbenken. Når jeg prøver meg på deiglaging så går alt åt skogen, eller mer presist til h. Det kommer litt på toppen av mye og Helten er ikke her og i det hele tatt. Jeg får prøve igjen i morgen tidlig. |
|
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #12Varmapakning på kan og lindre smertene. Ryggøvelser- stå på alle 4 og skyte/svaie rygg. God bedring!
![]() |
|
|