Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-18, 12:22   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Studentene mine, igjen!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 28-05-18, 12:47   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til Svanesjøen i kveld.

Gammel 28-05-18, 12:49   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Super kontaktlærer som ordnet opp i det som holdt 10-åringen min søvnløs i helga.

Gammel 28-05-18, 13:40   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Takket være bikinitråden her inne løp jeg ut en time midt på dagen og fikk tak i to bikinioverdeler og to bikinibukser. Og siden jeg først var i gang med klesshopping og hva det innebærer skaffet jeg tre truser og to tynne olabukser også. Godt å være ferdig med kleshandel på en stund.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-05-18, 22:15   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Billetter til Svanesjøen i kveld.

Var det bra?

Jeg er glad hver dag nå for har fått en så super sjef altså. Dagene bare svosjer ivei og hun er så inkluderende.

Gammel 29-05-18, 22:09   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vektnedgang. :shallow:

OG at jeg fant bikini. OG at en kamerat som jeg har planlagt løpetur med, testet ut løypa for meg inkludert mange fine bilder. OG at jeg fikk solgt en kjole som ikke passer, men som fortjener et godt hjem. OG at jeg stakk innom Fretex sånn helt tilfeldig og fant den type sko jeg har vært ute etter lenge, men som de nesten ikke selger noen steder lenger.

Bra dag, med andre ord.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 29-05-18, 23:14   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

At yngste fikk plass i Sjøspeideren
Et flott foreldremøte for den kommende ungdomsskoleeleven

Gammel 29-05-18, 23:51   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ferdig med eksamen 3 av 4, og jeg tror det gikk OK.
Kosestund sammen med eldste og Harry Potter. Vi har hatt høyt konfliktnivå i evigheter, så det er fint når det bare er kos.

Gammel 30-05-18, 13:09   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg startet dagen med å bade i et vann i Østmarka helt alene. Bortsett fra et par ender, da.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 30-05-18, 13:35   #10
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

At jeg skal møte ei venninne i ettermiddag som jeg ikke har møtt på lang tid.

Gammel 30-05-18, 18:58   #11
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bestod muntlig eksamen på mandag!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 30-05-18, 21:05   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg bestod muntlig eksamen på mandag!

Gratulerer!

Gammel 31-05-18, 11:26   #13
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer!

Takk! Det hadde jeg egentlig ikke regnet med - hadde jeg fått andre spørsmål hadde jeg ikke klart det.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 31-05-18, 11:45   #14
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Takk! Det hadde jeg egentlig ikke regnet med - hadde jeg fått andre spørsmål hadde jeg ikke klart det.

(Fy deg, undervurdere deg selv slik. )

Gratulerer med bestått eksamen!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 31-05-18, 18:38   #15
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal snart på Book of Mormon og gleder meg skikkelig.

Gammel 31-05-18, 18:43   #16
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Heldiggris!!!

Jeg burde kanskje ikke være glad for dette, men det gleder meg faktisk at sola har svidd plena såpass at den ikke har vokst noe særlig. Det sparte meg for en runde med plenklipperen i sola.
(Prosjekt få-liv-i-gresset er i gang, vannsprederen får kjørt seg.)

Gammel 31-05-18, 22:09   #17
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har badet i tjernet med jentene. Kjempedeilig! Jeg er jammen heldig som bor 5 min gange fra en flott badeplass.
Endelig har jeg funnet en plass der jeg trives og føler at jeg høre hjemme.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 31-05-18, 22:34   #18
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Den herlige kalde dusjen jeg tok i kveld (så får det heller være at jeg ble svett av bare å koste kjøkkenet rett etterpå ).

Gammel 31-05-18, 23:22   #19
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Så utrolig deilig å være helt alene i huset og på tomta. Jeg har kost meg med å ta inn lufttørket tøy, sittet og lest i hammocken, heldigvis i skyggen av nabohuset og hengt ut mere tøy. Ja også hoppet adoptivkatten vår opp ved siden av meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 00:07   #20
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

En fantastisk forestilling! Tror den går to dager til her i byen. Lenge siden jeg har ledd så mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.