Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-11, 13:56   #1041
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Siv Jensen uttrykte seg klønete. Samtidig kan jeg forstå fortørnelsen. Jeg har sett folk forsøke å slå politisk mynt på denne tragedien, og synes det er avskyelig. Jeg er ikke Frp-er jeg heller, bare sånn at det er sagt. Ikke Ap-er heller. Jeg synes at man burde holde seg for god til å bruke dette som argument i noen som helst partipolitisk diskusjon.

 
Gammel 25-07-11, 13:57   #1042
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg syns det er helt kurant at pressen spør Siv om sammenhengen - gjerningsmannen har skrytt på seg å ha vært med og bygd opp frp i Oslo (på document.no). Det er ikke verre enn at hun må si at han slett ikke var noe aktivt tilskudd og at folk ikke klarer å huske ham? Det ville flyttet fokus over fra frp til hvor tåpelig gjerningsmannen selv er - ikke det minste vanskelig. I steden velger Siv å bruke vanlig frp-retorikk med STAKKARS STAKKARS OSS I FRP!

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 13:58   #1043
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Og der sa mrc det bedre enn meg.

 
Gammel 25-07-11, 13:58   #1044
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Siv Jensen uttrykte seg klønete. Samtidig kan jeg forstå fortørnelsen. Jeg har sett folk forsøke å slå politisk mynt på denne tragedien, og synes det er avskyelig. Jeg er ikke Frp-er jeg heller, bare sånn at det er sagt. Ikke Ap-er heller. Jeg synes at man burde holde seg for god til å bruke dette som argument i noen som helst partipolitisk diskusjon.

Jeg er enig. Innimellom glipper det, og det syns jeg man kan ha forståelse for. Jeg er heller ikke frper, men jeg stemmer AP, og syns ikke det er vanskelig å skjønne at man av og til i en presset situasjon sier noe som blir helt feil.

Jeg er likevel glad for at det ikke er SIv Jensen som er norges statsminister, jeg tror IKKE hun hadde taklet det like bra som Jens Stoltenberg har gjort.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:02   #1045
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det var folket, og ikke mediene som reagerte på Siv Jensen sine utspill. Rett skal være rett. Stormen mot Siv skjedde på twitter og FB, og det var dette som ble kommentert i media.

Jeg synes det blir merkelig å snakke om undertrykkelse, at folk uttrykker sin uenighet med FrP (eller hvilket som helst parti) sin politikk. Det florerer av rasistisk møkk på nettet, der hvor alle ferdes. I media. Jeg kan ikke si at jeg ser den voldsomme undertrykkelsen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:07   #1046
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg skjønner godt at Siv Jensen er fortørnet, og jeg mener også det er avskyelig av pressen å bruke dette mot FrP, men likevel er det ikke til å komme bort fra at Jensen trår feil på første og beste journalistiske felle hun blir utsatt for. Det var uendelig mange andre måter hun kunne ha parert dette på, som ikke hadde gitt samme håpløse inntrykk.

Jeg må igjen få sammenligne med alle de gangene jeg har hørt journalister prøve å sette Stoltenberg til vegges de siste to døgnene (bevisst eller ubevisst), ved å spørre hvordan denne saken har påvirket ham, hvilken betydning den har eller vil ha for partiet osv. Ikke én gang har han gått i fellen å antyde at dette handler om AP eller begynne å snakke som om han selv er i sentrum; hver gang har han parert med å snakke om det som er viktig: de pårørende, omtanke, omsorg, demokrati, og ikke en eneste gang har han gått i fellen å uttale seg om ting som ligger under politiets arbeidsområde. Han har vært 100 % proff hver gang, og det er jo ikke som om ikke han kunne skyld på press hvis han hadde bommet. Han er bare rett og slett en uendelig mye dyktigere leder i en krisesituasjon enn Siv Jensen.

Og nei, jeg stemmer ikke AP selv.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:11   #1047
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg stemmer heller ikke AP, men er dypt imponert over hvilken statsmann og hvilket medmenneske Stoltenberg viser seg å være. Dette går inn i historiebøkene. (Eh, selvfølgelig gjør det jo det, men nå mente jeg da hans håndtering av krisen.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:11   #1048
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er enig. Innimellom glipper det, og det syns jeg man kan ha forståelse for.

Jeg er helt uenig: man har rett og slett ikke lov til å glippe når man er statleder i en slik krise. Da sporer saken av umiddelbart, også må man bruke en masse tid og krefter på å spore saken inn igjen på de tingene som betyr noe. Og en statsleder som driter på draget i en krisesituasjon, vil aldri klare å samle et land på en god og riktig måte, slik Stoltenberg og flere av de andre ekstremt dyktige lederne vi har sett siden fredag, har gjort.

Ja, det er et umenneskelig press, og nei, det er ikke et verv som passer for alle.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:20   #1049
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er helt uenig: man har rett og slett ikke lov til å glippe når man er statleder i en slik krise. Da sporer saken av umiddelbart, også må man bruke en masse tid og krefter på å spore saken inn igjen på de tingene som betyr noe. Og en statsleder som driter på draget i en krisesituasjon, vil aldri klare å samle et land på en god og riktig måte, slik Stoltenberg og flere av de andre ekstremt dyktige lederne vi har sett siden fredag, har gjort.

Ja, det er et umenneskelig press, og nei, det er ikke et verv som passer for alle.

Jo, men det er jeg jo enig i. Jeg syns heller ikke Siv Jensen passer til å være statsminister. Og det skrev jeg vel litt lenger ned.
Nå kommenterte jeg faktisk utifra at hun ikke er noen statsleder.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:25   #1050
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er enig. Innimellom glipper det, og det syns jeg man kan ha forståelse for. Jeg er heller ikke frper, men jeg stemmer AP, og syns ikke det er vanskelig å skjønne at man av og til i en presset situasjon sier noe som blir helt feil.

Jeg er helt enig med deg i at man bør få tråkke feil (selv om jeg også er enig med Teo om at en statsleder ikke kan tillate seg så mye av den slags). Problemet er etter min mening når man uten tvil har tråkket feil selv, men legger ansvaret for feiltagelsen over på andre. Det Siv Jensen opprinnelig sa kan faktisk ikke feiltolkes. Hun fikk anledning til å moderere seg, men valgte å legge skylda over på de som etter hennes mening valgte å tolke feil (eller rettere sagt å tolke det slik det ble sagt, men ikke ment). Å si noe som ble feil synes jeg er greit. Å legge skylda over på andre når man har sagt noe som kom galt ut, når man får anledning til å moderere seg - det er ikke greit.

Som sagt synes jeg også det er forkastelig å knytte drapshandlingene til denne galningen til FrP sin politikk. Nå har jeg ikke hørt de konkrete spørsmålene fra journalisten i fra Sverige, så jeg vet ikke om det var det han gjorde. Å spørre om tilknytningen og historien personen har i FrP synes jeg må være innunder det som er greit. Akkurat det tror jeg hadde blitt gjort uansett hvilket parti han tidligere var aktiv i.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:26   #1051
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jo, men det er jeg jo enig i. Jeg syns heller ikke Siv Jensen passer til å være statsminister. Og det skrev jeg vel litt lenger ned.
Nå kommenterte jeg faktisk utifra at hun ikke er noen statsleder.

Hun kunne ha vært det, og hun burde ha tedd seg som en. Alle de andre partilederne har klart det hittil.

Men vi er sikkert ikke så veldig uenige, egentlig, så jeg skal ikke dra dette noe lenger nå.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:32   #1052
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Oi, det var et raskt fengslingsmøte!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:34   #1053
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hun kunne ha vært det, og hun burde ha tedd seg som en. Alle de andre partilederne har klart det hittil.

Men vi er sikkert ikke så veldig uenige, egentlig, så jeg skal ikke dra dette noe lenger nå.

Joda, vi er nok sikkert ganske enig. Men forskjellen på Siv og de andre er jo at de andre ikke har fått akkurat den type spørsmål.
Nå syns jo ikke jeg at Siv er noen god leder i det hele tatt da, så det overrasket meg sånn sett ikke at det var hun som tråkket i baret.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:35   #1054
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 262
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg nøyer meg med å være takknemlig for at jeg har den statsministeren jeg har.
Jeg vil tro at jobben hans på smertefullt vis har blitt enklere av at han er involvert inn til ryggmargen. Det er nok lettere å uttrykke medfølelse når man er fylt til randen av det..
Men jeg synes han har vært utrolig profesjonell samtidig. Det har rørt og imponert meg hele veien.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:47   #1055
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Men hvor lenge har tv2 og nrk tenkt å sende hele dagen fra dette? Jeg skjønner at det er kanskje føles banalt å skulle sende normale ting, men en eller annen gang må jo hverdagen komme i gang igjen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:49   #1056
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg syns at Stoltenberg hadde et ganske uttryksløst stivt ansikt uten spesielt mye følelser i begynnelsen av katastrofen, men at han nå viser følelser mer og gjør jobben sin godt.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:51   #1057
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg tenker at han var i sjokk i starten, Pelen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 14:53   #1058
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg tenker at han var i sjokk i starten, Pelen.

Helt sikkert, men jeg syns at han til tider har et litt stivt Ivo Caprino ansikt, det var godt å se at han slapp masken litt.

For øvrig så hørte jeg nå at det tok 4 minutter fra bomben detornerte til Stoltenberg var nede i bunkeren/sikkerhetsrommet.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 15:05   #1059
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Hjelp meg med å tenke høyt her.

De har snakket om 86 drepte +4/5 savnede på Utøya. Det må jo bety at det er 90/91 mennesker som ikke er gjort rede for - hvordan skulle de ellers komme fram til de 4/5 de sier de ikke finner?

Nå sier de at antall døde kropper er noe overrapportert? Sånn at tallet blir nedjustert?

Jeg får ikke dette til å henge på greip. De som ikke finner igjen sine er da fortsatt like mange?

Altså, jeg skjønner at det er kaotisk og rom for feil, men det overrasker meg at ingen har kommentert dette aspektet. Er jeg helt på jordet nå?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 15:05   #1060
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.712
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg tenker at han var i sjokk i starten, Pelen.

Selvsagt ble han også i sjokk helt i starten.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no