Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passe på så han ikke blir homo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 01:10   #101
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Rosa pleide jo å være guttefargen. At det er homo og/eller feminint er en ganske ny sak.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 08:29   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så et program med John Barrowman der han reiste rundt og prøvde å identifisere. Eneste jeg tror de kom frem til var at det er større sannsynlighet for at sønn nummer 3+ blir homofil enn de foran.

Hvilket?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:44   #103
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Ah...Etter noe grubling kom jeg frem til hvorfor jeg ble så provosert av Rine. det var fordi jeg oppfattet utsagnet hennes som et slags: Men Cato Zahl Pedersen; ville du ikke heller hatt armer? Hvis du kunne velge?

Det er jo et tåpelig spørsmål.
See?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:48   #104
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Nei, det er ikke et teit spørsmål. Det har med drømmer og tanker om en perfekt verden å gjøre. Det er slik mennesker er. Du har tiltet uten grunnlag her, Mim.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:55   #105
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

men da kan man jo fint si at i min perfekte verden ser jeg helst at... bla bla ... Men, når man bevisst (etter det jeg forstår?) sier "ordentlig bestemor" så sier man jo at alternativet ikke er "ordentlig", ergo second choice, second best? Jeg får ikke den type ordvalg til å bety noe annet, og jeg trenger ikke engang legge vrangviljen til for å lese det slik.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 11:59   #106
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Det var dårlig ordvalg, greit. Men da kunne man sagt; hey, dårlig ordvalg! Men neida, her flyr man i flint for helt andre grunner enn dårlig ordvalg. Om det er på grunn av personen som ytret det, at man har såre tær eller hva pokker årsaken er, så er det å i ettertid komme med "dårlig ordvalg" en temmelig liten unnskyldning.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:00   #107
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

men da kan man jo fint si at i min perfekte verden ser jeg helst at... bla bla ... Men, når man bevisst (etter det jeg forstår?) sier "ordentlig bestemor" så sier man jo at alternativet ikke er "ordentlig", ergo second choice, second best? Jeg får ikke den type ordvalg til å bety noe annet, og jeg trenger ikke engang legge vrangviljen til for å lese det slik.

Jeg leser som Lisa. Det er jo fryktelig kjipt å spørre blinde om de ikke heller ville ha sett, om ikke lamme heller ville gått eller om folk som ikke klarer å lage barn uten hjelp om de ikke heller ville ha klart det selv. Og det er kjipt å tenke det også.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:00   #108
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Ville du ikke heller vært hyggelig, Sitron? Om du kunne velge?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:01   #109
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Nei, jeg trives som bitter bitch som alle hater, ellers takk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:02   #110
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg trives som bitter bitch som alle hater, ellers takk.

Men det er jo nesten ingen som hater deg, er det vel? Du er jo bare en søt uprovoserende sitrondrops.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:03   #111
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Hvis ingen hater meg lengre så trenger jeg jo egentlig ikke være her i det hele tatt, for da er grunnlaget for min eksistens forsvunnet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:07   #112
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er mest interessert i å gi mine barn et stort register å spille på når det gjelder kjønnsidentitet. Det tror jeg er sunt og bra, både for dem og for de de skal omgi seg med i framtida.

Signerer denne jeg.

  Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:17   #113
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har også en pynter.
Om noen komenterer på den måten ( det har hendt) så svarer jeg bare:
gjør det noe da?
Har aldri opplevd at de har fulgt opp

"Jeg fargekoder ikke ungene mine" pleier å fungere bra også.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:27   #114
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Slutter meg til gjengen som konstaterer at dette var helt bak mål. Både fordi man ikke "blir" homo på den måten, og også fordi jeg ikke skjønner at det evt skal være så ille. Jeg går ikke rundt med noen ønsker eller ikke-ønsker for mine barns seksuelle legning, selv om noe sikkert vil være lettere enn noe annet. Det er så mange ting på veien som kan være tungt for dem, og man kan ønske vekk alt, men det er ikke noe man styrer.

Jeg vet ikke helt, jeg. Jeg er heterofil, men har ikke opplevd kjærligheten som direkte enkel. Hvert fall ikke da jeg var yngre.

Hvis vi ønsker at homofili skal bli en del av "normalen" må vi nesten slutte å ønske at barna våre blir heterofile fordi det sikkert er mye enklere å håndtere. Forandringen starter ikke med naboen eller mannen i gata, den starter med oss selv. "... Fordi han sikkert blir mobbet" er en tullegrunn, og ikke noe man burde basere meningene sine på. For meg er det knekkende likegyldig hvilket kjønn sønnen min forelsker seg i, og det er så sant som det er sagt.

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 07-02-10 kl 13:43.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:32   #115
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ah...Etter noe grubling kom jeg frem til hvorfor jeg ble så provosert av Rine. det var fordi jeg oppfattet utsagnet hennes som et slags: Men Cato Zahl Pedersen; ville du ikke heller hatt armer? Hvis du kunne velge?
?

Du må nesten se det jeg skrev i lys av det HI sitt utsagn. Hun skrev at det er revnende likegyldig om hennes barn ble homofile. Jeg skrev at det var OK for meg om mine ble det, men at jeg tror det er lettere å leve som heterofil enn homofil, og at det derfor ikke er revnende likegyldig hvilken legning barna mine har/får. Ønsket om å bli "ordentlig" bestemor var mer en tilleggskommentar og på ingen måte en viktig grunn til at jeg helst håper på heterofile barn. Jeg er helt sikker på at jeg ville blitt en like glad og stolt bestemor til et barn fra Kina eller til en som ble laget på et labratorium, men , mange år før det i det hele tatt er en aktuell problemstilling, tenker jeg at det enkle kanskje er det beste, også i slike situasjoner?

Jeg er for øvrig helt sikker på at Cato Zahl Pedersen helst ville ha hatt armer, men jeg ville aldri stilt han det spørsmålet. Jeg mener nemlig også at det er et iditotisk spørsmål. Grunnen til at jeg så meg nødt til å stille deg spørsmålet, var at du tiltet av å høre at noen mente at en produksjonsmetode på barn var å foretrekke foran en annen.
Jeg er sikker på at du også, når du får tenkt deg litt om, ser forskjellen på å spørre en blind om han ikke helst vil se, og å spørre en som ser om det er ett fett om han mister synet eller ikke...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:36   #116
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Jeg må gjenfortelle historien fra skolegården en morgen. En mor jeg snakket med var så fortvilet over datteren sin. Hun var så guttete den jenta, skrekk og gru hvor skulle dette ende?

Jeg sa at sånn var jeg også, og spurte med drama-intonasjon om hun ville vite hva som skjedde med meg?

Det ville hun skrekkslagent gjerne vite ja.

Jeg sa at jeg tok førerkort på motorsykkel og tjener det dobbelte av venninnene mine, ellers er jeg som folk flest.

Og jeg er da ikke homo såvidt jeg vet til tross for at jeg vokste opp med en far som heller ville hatt en sønn og en mor intet menneske kan/bør identifisere seg med.

  Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:48   #117
MammaAnneM
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 20
MammaAnneM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!

Må innrømme at jeg fikk meg en god latter der!

"Alle utlendinger snylter på den norske samfunnet"
"Gutter som leker med jenteleker kan bli homo"
"Du får mark i magen av å spise snø"
Etc
.....jeg synes disse uttalelsene og mange andre tåpelige uttalelser har en fellesnevner; Det er rett og slett rene skjære humbugg, snikksnakk og tull fra ende til annen. At noen velger å tro på det får være deres eget problem, men humbugg kan til tider være smittsomt, så pass på og ikke la deg rive med. Si klart ifra til sånne mennesker, la gutten din leke med hva han vil og la han helt og fullt få utfolde seg og være seg selv

MammaAnneM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:49   #118
tomias
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 14
tomias har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vet ikke helt, jeg. Jeg er heterofil, men har ikke opplevd kjærligheten som direkte enkel. Hvert fall ikke da jeg var yngre.

Hvis vi ønsker at homofili skal bli en del av "normalen" må vi nesten slutte å ønske at barna våre blir heterofile fordi det sikkert er mye enklere å håndtere. Forandringen starter ikke med naboen eller mannen i gata, den starter med oss selv. "... Fordi han sikkert blir mobbet" er en tullegrunn, og ikke noe man burde basere meningene sine på. For meg er det knekkende likegyldig hvilket kjønn sønnen min forelsker seg i, og det er så sant som det er sagt.

Well spoken!

Jeg må bare legge til at jeg tenker at dersom mine barn møter en god del motgang her i livet (det være seg dysleksi, kjærlighetssorg eller motgang forbundet med å være "annerledes" av legning) så tenker jeg at det faktisk er noe av det som er med på å gjøre de til sterke, flotte, tolerante og oppegående mennesker og at jeg i så måte kanskje nesten kunne ønsket meg homfofile barn femfor heterofile.

Noe av det minst sjarmerende som finnes er vel mennesker som nesten ikke har møtt motgang her i verden?

tomias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:50   #119
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

SF: Du har kanskje et poeng. En del av jentene jeg så på som ganske guttete i oppveksten har bra betalte jobber nå. Selv har jeg relativt lang utdanning (5,5) år og tjener ikke spesielt bra, i forhold til dem, iallfall. Sånn går det når man tilbringer store deler av åttitallet i rosa Pocco-locco dress og med blå kajal...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:52   #120
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Og hvor går da grensen? Hvor mye skal man måtte tåle bare fordi man kan komme ut sterk? Og hva med de som likevel ikke tåler, men som ender opp hengende i et rep eller som blodig søl 12 etasjer ned? Hva med de?

Tulling.

:rødprikker:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no