Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Fikk du nødvarsel med lyd i dag?
Ja, høy lyd og skriftlig varsel 130 66,33%
Ja, men lav lyd og skriftlig varsel 15 7,65%
Ja, men kun skriftlig varsel og ingen lyd 9 4,59%
Ja, men kun lyd, ikke skriftlig varsel 5 2,55%
Nei, jeg fikk verken det ene eller det andre 34 17,35%
Vet ikke 3 1,53%
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-24, 21:58   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.762
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nødvarselet virka på mobilen min, men jeg fikk ikke sjekka hvilket språk varslinga kom på, da jeg fikk det for travelt med å få den vekk, da jeg hadde glemt å sette telefonen på flymodus, og jeg var i et møte. Jeg svatt forøvrig som tusan, for min telefon begynte å ule mange minutter etter at jobbtelefonen hadde ula fra seg.

På min android-telefon kan jeg gå på innstillinger - "Sikkerhet og nødsituasjoner" - "Trådløse nødvarsler" og velge "Tidligere nødvarsler". Der står alle, dvs i mitt tilfelle, to fra forrige test (en norsk og en engelsk), og to (en norsk og en engelsk/tysk) fra Hans, i tillegg til den i dag. Vet ikke hvordan det er på iphone, men sikkert noe tilsvarende der.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-24, 12:39   #102
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.743
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Klokka ulte som bare det da jeg tok den på meg etter en dusj i halv tre-draget.

Klokka også faktisk... klokka mi har ikke gitt det minste lille nødsignal fra seg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-24, 12:52   #103
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Epleklokke. Den er jo synket på alt annet, og ringer og plinger når telefonen ringer og plinger.

Jeg er usikker på om den IKKE ringte klokka 12, og at det var en forsinket respons?

Klokken 12 ulte det i både telefon og i øreapparater, så registrerte ikke klokka.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-24, 13:00   #104
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.743
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

jeg har samsungklokke, men jeg har samsung telefon også og den synker på veldig mye, men dette tok den inne innover seg. (også viser den sms, men ikke Messenger og 90% av meldigene jeg får og sender er på messenger, så sånnsett glemmer jeg litt at den kan sende melinger)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 13:05   #105
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.762
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Andre som fikk teknisk test av nødvarsel nå? Sitter i kontorlandskap og det var bare noen som fikk. I følge meldinga fikk jeg fordi jeg har aktivert at jeg kan motta testvarsler. Og at det er en del av forberedelse til en nasjonal varslingsprøve den 12.juni. Da skal man få varsel selv om man ikke har testvarsler aktivert. Det ser i alle fall ut til å virke som det skal for min del.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 13:11   #106
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Andre som fikk teknisk test av nødvarsel nå? Sitter i kontorlandskap og det var bare noen som fikk. I følge meldinga fikk jeg fordi jeg har aktivert at jeg kan motta testvarsler. Og at det er en del av forberedelse til en nasjonal varslingsprøve den 12.juni. Da skal man få varsel selv om man ikke har testvarsler aktivert. Det ser i alle fall ut til å virke som det skal for min del.

Jupp. Jeg har aktivert for teknisk test av nødvarsel. Dette er altså noe man må "opt in" på for å få opp (og også kan velge bort hvis man ikke synes det er noe artig).

Neste onsdag kl 12:00 er det alvor!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 14:01   #107
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.129
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Noko så inni helsike også det. Full alarm.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 14:15   #108
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.013
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Jeg har fremdeles ikke fått et eneste nødvarsel på telefonen min noen gang. Mannen og eldstemann er visst de eneste som får her i huset.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 14:36   #109
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.231
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Vi hadde avdelingsmøte da alarmen gikk (eller skulle gått). 1 av 18 fikk varsel.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 15:13   #110
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Niks.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 20:59   #111
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.743
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Mulig en eller annen på kontoret fikk, for det var en merkelig lyd vi stusset på, sånn i de tider.

Min telefon har aktivert varsel.

Jeg har ikke fått med meg at det er ny test på onsdag, får forberede ungene

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-24, 15:40   #112
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.084
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Det var en på jobb som fikk det i går, jeg fikk ikke. På onsdag er jeg på konferanse på det tidspunktet, så jeg håper de har tatt høyde for det og lagt inn en pause da. Gøy med den lyden på hundre-ish telefoner.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-24, 16:20   #113
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.690
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jupp. Jeg har aktivert for teknisk test av nødvarsel. Dette er altså noe man må "opt in" på for å få opp (og også kan velge bort hvis man ikke synes det er noe artig).

Neste onsdag kl 12:00 er det alvor!

Akkurat mens vi har muntlig eksamen!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no